تا به حال به تبلیغات محیطی فکر کرده اید؟
وقتی اسم تبلیغات محیطی به میان می آید، اکثر افراد به تابلوها بزرگ نصب شده در سطح شهر فکر می کنند. یا در نهایت به تلویزیون ها شهری که سر چهارراه می گذارند، فکر می کنید. جالب است بدانید، تبلیغات محیطی، بسیار وسیع تر و گسترده تر از این است. اگر کنجکاو شدید درباره تبلیغات محیطی بیشتر بدانید، تا انتها مقاله همراه من باشید.
آشنایی بیشتر با تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی، فراتر از بیلبوردها بزرگ و خوش آب و رنگ داخل شهر است. در صورتیکه، تبلیغات دستگیره ها اتوبوس و مترو، دستگیرههای اتوبوس، بدنه اتوبوسها، دیوار مراکز خرید، تاکسی ها و راهرو هتل ها، مکان مناسبی برای نمایش تبلیغات محیطی به شمار می رود. هرگونه تبلیغی که خارج از محیطی خانه، در محیط اجتماعی نمایش داده شود، تبلیغ محیطی شناخته می شود. از تاثیرات چشمگیر تبلیغات محیطی نمی توان غافل شد. به دلیل ابعاد بزرگش، به چشم همه می آید. رنگارنگ بودن این گونه از تبلیغات، یکی دیگر از دلایل جلب توجه افراد نسبت به آن است.
دلایل توجه افراد به تبلیغات محیطی
اینگونه تبلیغات، در فضا بیرون انجام می شود. مانند تبلیغات تلویزیون و رادیو نیست که خاموش شود. بیننده هیچ کنترلی بر آن ندارد و نمی تواند تصمیم بگیرد، می خواهد ببیند یا خیر. پس می تواند برای مدت زمان طولانی، آن را تماشا کند. پس نیازی به رقابت با سایر سایر رسانه ها یا انواع دیگر تبلیغات نیست.
از دیگر مزایا تبلیغات محیطی می توان به در دسترس بودن همه مخاطبان اشاره کرد. تبلیغات محیطی عمومی است. اتفاقا به مصرف کنندگانی که دسترسی به آنها سخت است، اطلاع رسانی می شود. پس تبلیغات در فضا باز، راهی برای دیده شدن توسط همه افراد است. مانند افراد سالخورده که دسترسی به رسانه ها آنلاین ندارند.
انعطاف پذیری جغرافیایی، از دیگر ویژگی ها منحصر به فرد تبلیغات محیطی می باشد. در همه مکان ها نمی توان تبلیغ کرد. قوانین تبلیغات، اجازه تبلیغات در هر محیطی را نمی دهد. در فضا باز، در بزرگراه ها و نزدیکی فروشگاه ها، می توان چنین تبلیغاتی را انجام داد.

اگر به انجام تبلیغات محیطی فکر می کنید، اما برای انجام آن نیاز به گروه متخصص تبلیغات دارید، می توانید با کارشناسان متخصص تیم ساین تماس حاصل فرمایید.