تبلیغات محیطی در شیراز
می دانیم که در دنیای امروز هر کسب و کاری رقبای زیادی دارد. مهم ترین هدف کسب و کار ها کنار زدن رقبا و افتادن بر سر زبان هاست. هر چقدر یک شرکت یا مجموعه در همه ی زمینه ها فعال تر باشد، در این رقابت پیروز است و بدون شک مشتریان بیش تری خواهد داشت. یکی از مواردی که می تواند در پیشی گرفتن از رقبا بسیار موثر واقع شود، تبلیغات محیطی است. بسیاری از افراد تصور می کنند امروزه که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته، فقط به تبلیغات آنلاین نیاز دارند. اما این تصور اشتباه است و هنوز هم تبلیغات محیطی مهم است. در واقع هر دو مکمل یکدیگرند. شما می توانید یک طراحی حرفه ای برای انجام تبلیغات محیطی در شیراز را از شرکت ساین درخواست کنید.

تبلیغات محیطی چیست؟
مهم ترین هدف هر کسب و کاری فروش یا ارائه ی خدمات و افزایش درآمد است. تبلیغات محیطی به عنوان یکی از موثر ترین روش ها به این منظور یعنی فروش محصول و ارائه ی خدمات استفاده می شود. اما تبلیغات محیطی یعنی چه؟ به هر نوع تبلیغی که در خارج از نقطه ی نهایی خرید مشتری انجام گیرد، تبلیغات محیطی گفته می شود. تبلیغات بیرونی و تبلیغات خارج از خانه نیز معرف همین نوع از تبلیغات است.
تبلیغات محیطی معمولا به منظور شناساندن یک محصول یا خدمات به مردم انجام می شود. همچنین یکی از روش های بازاریابی نیز به شمار می رود. این روش یک پیام ساده را به صورت صریح، شفاف و پر قدرت به مخاطبان اعلام می کند. بنابراین بسیار ارزشمند است و نباید نا دیده گرفته شود.
انواع تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی را می توان به روش های مختلفی انجام داد که معروف ترین آن ها بیلبورد های تبلیغاتی است. اما دیگر تبلیغات محیطی نیز وجود دارد که عبارتند از:
- بیلبورد های نمایشی
- پوستر های دیواری
- تبلیغات ترانزیت یعنی تبلیغ روی وسایل نقلیه
- مبلمان شهری
- عروسک های تن پوش تبلیغاتی
- نمایشگر های مراکز خرید
- استفاده از پروژکتور بر روی ساختمان ها
- نمایشگر های دانشگاه ها
- رسانه های پمپ بنزین ها
- رسانه های ساحلی
- بیلبورد های متحرک (که بر پشت افراد حمل می شوند)
- نمایشگر های پیست های اسکی
- تبلیغات درون داروخانه ها
- تبلیغات درون هتل ها
- استند های تبلیغاتی
- لایت باکس ها
مزایا و معایب تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی مزایا و معایب مختلفی دارد. از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- انعطاف پذیر است یعنی شما می توانید در هر مکانی که دوست داشته باشید آن را انجام دهید.
- پیام ساده ای دارند و می توانند آگاهی زیادی در مخاطبان ایجاد کنند.
- بار ها دیده می شود و برای همیشه در ذهن مخاطب ثبت می شود.
- با تبلیغات در نزدیکی مکان مخاطبان هدف به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.
و اما از معایب آن نیز می توان موارد زیر را بر شمرد:
- اندازه گیری تاثیر تبلیغات محیطی به راحتی امکانپذیر نیست.
- به این دلیل که یک تبلیغ لحظه ای است بنابراین پیام آن باید بسیار ساده و کوتاه باشد.
- ممکن است باعث حواسپرتی رانندگان و عابران پیاده شود و خطراتی را به همراه داشته باشد.
طراحی تبلیغات محیطی در شیراز
از آنجایی که تبلیغات محیطی یک تبلیغات بسیار حساس است، بنابراین باید در طراحی آن هم حساسیت زیادی به خرج داد. طراحی این نوع تبلیغات باید ساده و در عین حال خلاقانه باشد تا توجه مخاطبان را جلب کرده و آن ها را وادار به خرید محصول یا دریافت خدمات نماید.
طراحی تبلیغات محیطی باید به صورت گرافیکی انجام شود و آنقدر جذاب باشد که رهگذران را در عرض چند ثانیه به سمت خود جذب کند. بهترین طراحی آن است که کپی برداری نباشد و ایده ای نو و خاص پشت آن باشد. فقط در این صورت است که مخاطب جذب آن خواهد شد.
شما می توانید طراحی تبلیغات محیطی در شیراز را به راحان حرفه ای شرکت ساین بسپارید. شرکت ساین خلاقانه ترین و قابل توجه ترین طراحی ها را به شما عزیزان ارائه می دهد. همچنین ساین علاوه بر ارائه خدمات سئو سایت ارزان در شیراز، خدمات طراحی تیلیغات محیطی را با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد.
تبلیغات بیلبوردی در شیراز
همانطور که گفتیم معروف ترین، موثر ترین و پر کاربرد ترین تبلیغات محیطی، تبلیغات بیلبوردی هستند. بیلبورد ها تبلیغات بسیار بزرگی هستند که از فاصله های دور نیز قابل مشاهده می باشند. به همین دلیل به آن تبلیغات عظیم الجثه نیز گفته می شود.
با توجه به مواردی که توضیح دادیم طراحی تبلیغات بیلبوردی اهیمت بسیار زیادی دارد. چرا که هم بسیار بزرگ است و جلب توجه زیادی می کند و هم باید در عین سادگی، خلاقیت در آن رعایت شده باشد. همچنین به کارگیری درست رنگ ها و تصاویر در آن بسیار مهم است.
برای طراحی تبلیغات محیطی در شیراز توسط شرکت ساین، ارئه دهنده انواع خدمات طراحی، چاپ و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در شیراز، با ما در ارتباط باشید.