منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
هفت ترفند برای بازاریابی با نظرات مشتریان

هفت ترفند برای بازاریابی با نظرات مشتریان

 

در این مقاله قصد داریم 7 ترفند مهم برای بازاریابی از طریق کاربران و مشتریان را به شما آموزش دهیم، طبق آمار و ارقام بدست آمده می توان گفت این نوع بازاریابی تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت. در ادامه با ما باشید تا توضیحات بیشتری ارائه دهیم ...

چه چیزی بهتر از این ‌که مشتریان راضی شما با روایت تجربه موفق خود برای شما تبلیغ کنند. ژاپنی ها معتقدند که رضایت مشتری بهترین تبلیغ و برند سازی برای یک شرکت است و تمام تلاششان را بر روی رضایت مشتریانشان قرار می دهند .

نزدیک به 70% افراد پیش از خرید یک محصول به نقد و بررسی یا نظرات مشتریان اعتماد می‌کنند. به همین خاطر توصیه می‌شود برای بازاریابی برند خود در کانال ‌های مختلف از نقد و بررسی یا نظرات مشتریان به زبان خودشان استفاده کنید.

88% مردم از خواندن نقد و بررسی یا نظرات مشتریان برای تعیین کیفیت یک کسب و کار استفاده می‌کنند.

72% مصرف‌کنندگان معتقدند یک نقد مثبت باعث اعتماد آن‌ها به یک کسب و کار می‌شود.

88% مصرف‌کنندگان به نقد و بررسی‌های آنلاین مانند توصیه‌های شخصی اعتماد دارند.

قابل‌اعتماد بودن (27%)، مهارت (21%) و حرفه‌ای‌گری (19%) مهم‌ترین ویژگی‌های شهرت یک کسب و کار است.

همه این‌ها حاکی از اهمیت نقد و بررسی مشتریان برای بازاریابی کسب و کار و برندینگ در بازار فوق رقابتی دنیای امروز است.

 

1. از نظرات مشتریان برای حسن شهرت استفاده کنید:

 

بهترین نقدهایی که مشتریان شما نوشته‌اند بدون ویرایش در محلی که خوب دیده شود روی وب سایت قرار بدهید. سعی کنید متن آن به صورت بولد و جذاب باشد. با این کار می‌توانید بازدیدکنندگان را به خرید محصول یا خدمات خود ترغیب کنید.

 

اضافه کردن نام و تصویر مشتریان می‌تواند مقبولیت و باورپذیری بخش نظرات مشتریان را بالا ببرد؛ اما مطمئن شوید پیش از انتشار تصویر یا نام مشتریان از آن‌ها اجازه گرفته‌اید. این کار را می‌توانید در صفحه خانگی یا در تمام صفحات وب سایت خود انجام دهید.

 

می‌توانید یک صفحه مجزا مخصوص نقد و بررسی و نظرات مشتریان درست کنید یا مجموعه‌ای از نظرات مشتریان برای گذاشتن در وبلاگ خود تهیه کنید. جدا از این‌که نقد و بررسی مشتریان، اعتبار سایت را بالا می‌برد، می‌تواند به سؤالات بازدیدکنندگان درباره کیفیت محصولات کمک کند. به‌علاوه آن‌ها را به بررسی شبکه‌های اجتماعی برند شما ترغیب می‌کند.

 

2. به نقدها به ‌سرعت پاسخ بدهید

 

به مشتریان خود نشان دهید که برایشان ارزش قائل هستید. چه نقد مثبت باشد و چه منفی باید برای شما مهم باشد. نقدها و نظرات مشتریان را دنبال کنید و به سرعت به آن‌ها پاسخ دهید.

 

ممکن است شما هم ازجمله افرادی باشید که دوست دارند تمام نظرات منفی را به سرعت حذف کنند. در این صورت باید بدانید این کار نه تنها مشکلی را رفع نمی‌کند بلکه می‌تواند مشکل‌ساز باشد. از طرف دیگر اشخاص وقتی تمام نظرات نسبت به یک محصول مثبت باشد معمولاً حس اعتماد کم‌تری خواهند داشت.

 

در معرض عموم از مشتریان بخواهید تا مستقیماً با شما تماس بگیرند تا بتوانید در مورد مشکلات آن‌ها صحبت کنید. نشان بدهید که دوست دارید هر کاری از دستتان برمی‌آید برای رفع مشکل آن‌ها انجام دهید. این کار باعث می‌شود مشتریان به شما اعتماد کنند و شما از رقبایتان متمایز شوید. حتی اگر شخص دیگری نیز این نظر را بخواند متوجه می‌شود که شما قصد داشته‌اید تا این مشکل را برطرف کنید.

 

در حقیقت پاسخ دادن به بازخوردها و نظرات مشتریان نه تنها برای مشتریان فعلی مفید است بلکه برای نشان دادن شخصیت مثبت شما برای کسانی است که هنوز مشتری شما نشده‌اند.

بازاریابی

3. نوشتن نقدها و نظرات را برای مشتریان راحت کنید

 

سعی کنید فرآیند نوشتن نقد و بررسی یا نظرات درباره محصول یا خدمات شما تا جای ممکن راحت و سریع باشد. بدین ترتیب محصولات و خدمات شما نمره‌های بیشتری می‌گیرد و نقدهای بیشتری جذب می‌کند.

 

نباید مشتریان در حال پر کردن یک نظر برای شما احساس کنند این کار به آن‌ها تحمیل شده است. توصیه می‌شود که تا جای ممکن فرم‌های نظرسنجی کوتاه باشد تا با کم‌ترین کلیک انجام شود. به‌علاوه خیلی خوب است که فرآِیند کار تا حد امکان سرگرم‌کننده باشد.

 

می‌توانید از یک پلتفرم نظرات آنلاین برای ارسال ایمیل به مشتریان استفاده کنید. پس از هر خرید به صورت خودکار یک ایمیل جهت درخواست نظرات مشتریان به آن‌ها ارسال می‌شود. مشتریان باید احساس کنند که شما مشتاق هستید بازخورد آن‌ها را بدانید و از رضایت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین می‌توانید برای جمع‌آوری نظرات مشتریان از نظرسنجی روی وب سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

4. مشتریان را به سفیری برای برند خود تبدیل کنید

 

با وجود محتوای فزاینده‌ای که در فضای وب وجود دارد می‌توان به صورت منظم محتوایی تولید نمود که اشخاص مختلف را مجذوب و سرگرم کند. به همین علت به مشتریان خود به‌عنوان سفیر نیاز دارید.

 

با داشتن گروهی از مشتریان به‌عنوان سفیر برند می‌توانید با صدای قابل اعتماد آن‌ها در قلب‌ها نفوذ کنید. این صدا متفاوت، موثق و از همه مهم‌تر واقعی است. این نوع بازاریابی با نام بازاریابی مبتنی بر طرفداران (Advocate Marketing) شناخته می‌شود. می‌توانید مشتریانی داشته باشید که در وبلاگ خود برای شما مطلب قرار می دهند یا در توئیتر راجع به شما پست منتشر می کنند.

5. به صورت منظم وب سایت‌های نقد و بررسی را بررسی کنید

 

وب سایت‌های نقد و بررسی اساساً مکانی برای به اشتراک گذاشتن تجربه افراد درباره برندها و کسب و کارها است. با جست‌وجوی نام یک کسب و کار، برند یا محصول، بازدیدکنندگان می‌توانند لیست نقد و بررسی‌ها و نمرات مرتبط را مشاهده کنند.

 

این روش یکی از راه‌های آسانی است که اشخاص می‌توانند در مورد برند و کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند. سایت‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که می‌توانید با درست کردن حساب در آن‌ها کاری کنید که بهتر دیده شوید.

 

به‌علاوه پیشنهاد می‌کنیم که در این وب سایت‌ها تبلیغات انجام دهید. برای مثال یکی از سایت‌های نقد و بررسی خارجی به نام Yelp به کاربران اجازه می‌دهد تا بهترین نقد و نظرات مشتریان خود را انتخاب و آن را در کنار نام رقبا در لیست نمایش دهند.

 

6. از نظرات مشتریان در ایمیل‌های پیشنهاد ویژه استفاده کنید

 

طبق برخی از آمار بیش از 294 میلیارد ایمیل در هر روز ارسال می‌شود. درواقع هر شخص به‌طور متوسط روزانه 72 ایمیل دریافت می‌کند و مقداری از زمان کاری فرد در هر روز به بررسی ایمیل‌ها اختصاص دارد.

 

به‌طور قطع این تعداد ایمیل بسیار بالاست. درنتیجه بسیار مهم است که مشتریان شما ایمیل شما را دوست داشته باشند. با استفاده از نظرات مشتریان در ایمیل‌های اعلام پیشنهاد ویژه می‌توانید آن‌ها را به خرید تشویق کنید.

 

7. نقدها و نظرات مشتریان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

 

شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین مکان‌های محبوبی برای تبادل نظر مشتریان و قرار دادن نقد و تجربه کاربری آن‌ها از محصولات یا خدمات یک کسب و کار است. در صفحات مربوط به این شبکه‌های اجتماعی از نقد و نظرات مثبت مشتریان خود استفاده کنید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

 

اضافه کردن یک تصویر یا ویدیو که نشان دهد چرا مردم کسب و کار شما را دوست دارند به کار شما اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد.

 

کلام آخر :

 

اینکه خودتان به مشتریانتان بگویید کسب و کارتان در بازار بهترین است هیچ سودی نخواهد داشت و  از دید مشتری این یک چیز عادی است که هر کس تعریف کار خودش را بکند

اما اگر مشتری ها سابق شما این پیغام را به دیگران منتقل کنند بسیار باارزش خواهد بود .

پس از این به بعد وقت آن رسیده است که از نقد و بررسی نظرات مشتریان خود در استراتژِی بازاریابی خود استفاده کنید .

 

مقالات مرتبط:

چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟

5 راه برای جذب فالوور در توییتر

 8 اشتباه که کسب و کارهای کوچک در شروع تجارت آنلاین مرتکب می شوند

چند راهکار برای جلب اعتماد کاربران وب سایت

 

 

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
29 قدم تا رسیدن به سئو فوق العاده برای هر سایت
3 درس مهم که باید در تولید محتوا یاد بگیرید
طراحی وب سایت در شیراز
نحوه صحیح بک لینک سازی برای وب سایت
با کامنت مثبت، بیشتر دیده شوید
با سئو سایت، افزایش درآمد را تجربه کنید
هفت دلیل بر ضرورت وبلاگ برای کسب و کارهای آنلاین
راه هایی برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت لباس در شیراز
طراحی وب سایت نمایشگاهی در شیراز
طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
مدیریت اینستاگرام پلن1
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین