بهترین راه ها برای داشتن یک پیج اینستاگرام موفق
اگر از آن دسته افرادی هستید که از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می کنید، بدون شک دانستن بهترین راه ها برای داشتن یک پیج اینستاگرام موفق برای شما بسیار حائز اهمیت است. چرا که اگر این راه ها را ندانید نمی توانید انتظار زیادی از فروش در اینستاگرام داشته باشید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله 5 راهکار مهم برای موفقیت در اینستاگرام را بیان کنیم.
آیا می دانستید گروه فنی مهندسی ساین مدیریت اینستاگرام پیج شما را از صفر تا صد انجام می دهد؟ اگر می خواهید یک صفحه موفق در اینستاگرام داشته باشید، با ما تماس بگیرید.

پروفایل خود را بیزنسی کنید
داشتن بیزنس پروفایل یا اکانت تجاری اینستاگرام یکی از اقدامات مهم برای موفقیت در این شبکه اجتماعی است. اگر اهداف تجاری برای حضور در اینستاگرام دارید و می خواهید به کسب درآمد از آن بپردازید، حتما باید پیج خود را بیزنسی کنید. بیزنسی کردن پروفایل علاوه بر اینکه امکانات و قابلیت های ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد، موجب اعتماد کاربران و خود اینستاگرام به شما نیز خواهد شد.
برای تجاری کردن صفحه اینستاگرام خود می توانید از بخش Account Settings و سپس Switch to Business Profile اقدام نمایید.
با کاربران ارتباط برقرار کنید
اگر می خواهید یک پیج اینستاگرام موفق داشته باشید، باید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. هر چه این ارتباط بیش تر و تنگاتنگ تر باشد، پیج اینستاگرام شما موفق تر خواهد بود. چرا که موجب می شود کاربران بیشتر با شما تعامل برقرار کنند. تعامل کاربران با پیج به معنای لایک، کامنت، سیو، به اشتراک گذاری و هر گونه فعالیت دیگر می باشد.
حالا سوال این است که چطور می توانید میزان تعامل کاربران را افزایش دهید؟ تولید محتوای مفید، برگزاری مسابقات اینستاگرامی، انجام چالش های جذاب، پرسیدن سوال های بحث برانگیز و ... همه و همه از جمله روش های ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و در نتیجه افزایش تعامل آن هاست.
چیدمان پیج را فراموش نکنید
یک ایده ی خاص و منحصر به فرد برای چیدمان پست های صفحه ی اینستاگرام خود پیاده کنید. جذابیت پیج شما در نگاه اول برای مخاطب بسیار مهم است. در واقع ظاهر پیج شما همانند ویترین فروشگاه است. اگر ویترین فروشگاه مشتری را جذب کند، وارد فروشگاه شده و خرید می کند، ولی اگر جذب نکند، سریع از کنار آن رد می شود. صفحه اینستاگرام شما نیز اگر مخاطب را جذب کند، او را وادار به فالو کردن و در نهایت مشتری شدن می کند، ولی اگر برایش جذاب نباشد، به سرعت پیج شما را ترک خواهد کرد.
پیج خود را تبلیغ کنید
تبلیغات در هر مکانی و برای هر موفقیت کسب و کاری از واجبات است. در اینستاگرام نیز برای اینکه بهتر دیده شوید و موفق تر عمل کنید، باید پیج خود را تبلیغ کنید. این موضوع موجب برند سازی و افزایش فروش شما نیز خواهد شد. اما نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مکان مناسب برای تبلیغ پیج خود را پیدا کنید. معمولا پیج هایی برای تبلیغات مناسبند که تعداد فالوور و لایک زیادی داشته باشند. توجه کنید که هر دو شرط لازم است و فالوورهای زیاد به تنهایی کافی نیست، چرا که ممکن است فالوور ها فیک باشند.
از هشتگ استفاده کنید
استفاده از هشتگ در پست ها و استوری ها یک راه ارزان و بی دردسر برای دیده شدن و در نهایت موفقیت پیج شماست. هشتگ ها همان برچسب هایی هستند که برای طبقه بندی و دسته بندی موضوعات به کار می روند. بسیاری از کاربران اینستاگرام، برای یافتن موضوعات مورد نیاز خود از هشتگ استفاده می کنند. مثلا #اینستاگرام یک هشتگ است که کاربران با جستجوی آن می توانند تمام پست های مربوط به اینستاگرام را که از این هشتگ استفاده کرده اند، مشاهده کنند. با هشتگ گذاری پست های خود، امکان نمایش پست برای کاربرانی که جزو فالوورهای شما نیستند، فراهم می شود.