منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
راهنمای تدوین استراتژی تولید محتوا برای سایت

راهنمای تدوین استراتژی تولید محتوا برای سایت

 

 

اگر با سئو آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که تولید محتوا یکی از نکات بسیار مهم و ضروری برای رسیدن به اهداف سئو است. البته تولید محتوا به تنهایی کافی نیست، بلکه شما باید یک استراتژی مشخص برای تولید و انتشار محتوا در سایت خود داشته باشید تا اهداف شما در یک جهت و هم سو با یکدیگر محقق شوند. با داشتن استراتژی محتوا به راحتی می توانید میزان موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت نیاز تغییر و تحولاتی روی آن بدهید.

در این مقاله از مقالات مرتبط با سئو در شیراز قصد داریم تا راهنمای تدوین استراتژی تولید محتوا برای سایت را به شما توضیح دهیم. امید است این مقاله سودمند بوده و شما را به اهداف سئو سایت خود نزدیک کند. ضمن اینکه شما می توانید سئو وبسیات خود را به گروه ساین سپرده و شاهد بالا رفتن ترافیک وبسایت خود باشید.

 

راهنمای تدوین استراتژی تولید محتوا برای سایت

 

استراتژی محتوا جیست؟

استراتژی محتوا به زبان ساده یعنی این که برای تولید و انتشار محتوا در وب سایت خود برنامه ریزی داشته باشید. این برنامه ریزی باید کاملا دقیق و با شناخت کامل از مخاطبان و رقبا تدوین گردد. همچنین تهیه استراتژی محتوا باید هم سو و هم جهت با اهداف شما باشد. در واقع چشم انداز های شما در آینده باید استراتژی محتوای شما را رقم بزند و همچنین تمام دستورالعمل ها برای این استراتژی باید در جهت این چشم انداز ها باشد.

نکته قابل توجه این است که شما نباید استراتزی محتوا را با بازاریابی محتوا اشتباه بگیرید. استراتژی محتوا همان طور که گفتیم به معنای چشم انداز ها و اهداف شما می باشد اما بازاریابی محتوا به تمام اقداماتی گفته می شود که در جهت رسیدن به اهداف انجام می دهیم. به عنوان مثال تقویم محتوا، تولید محتوا، ترویج محتوا، باز نشر محتوا و ... .

 

چرا باید برای تولید محتوا استراتژی داشته باشیم؟

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال برایتان توضیح دهیم. تصور کنید به یک مهماتنی دعوت شده اید که برای اولین بار قرار است به آن جا بروید و آدرس را به درستی بلد نیستید. حال اگر آدرس را بررسی نکنید و برای پیدا کردن آن برنامه ریزی نداشته باشید، هزینه و زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد. البته اگر شانس بیاورید و به موقع برسید. شاید هم زمانی به آن جا برسید که دیگر مهمانی تمام شده باشد.

استراتژی محتوا هم دقیقا به همین منظور انجام می شود. بدون داشتن استراتژی تولید محتوا سر در گم می شوید و فعالیت های شما سمت و سوی مشخصی ندارند. از طرفی اگر استراتزی نداشته باشید زمان و هزینه زیادی را صرف می کنید بدون آن که بدانید به هدف خود رسیده اید یا خیر.

 

مزایای تدوین استراتزی محتوا

از مهم ترین مزایا برای داشتن استراتژی تولید محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی در زمان
  • افزایش قدرت رقابت با رقبا
  • تولید محتوای هدفمند
  • جلب توجه بیش تر مخاطبان
  • افزایش تعامل و مشارکت کاربران
  • افزایش بازدهی و اثر بخشی محتوا
  • امکان ارزیابی عملکرد
  • تشخیص فرصت های جدید
  • تقویت برند

 

مراحل تدوین استراتژی تولید محتوا

از آنجایی هر اقدامی نیاز به رعایت اصول و قوانین خاص و طی کردن شرایط و مراحل مخصوص به خود است، برای تدوین استراتژی محتوا هم باید قواعد و مراحل خاصی را انجام داد. در این بخش مراحل تدوین استراتژی تولید محتوا برای سایت را بررسی خواهیم کرد.

مرحله اول: مشخص کردن اهداف

بدون شک قصد دارید از تولید محتوا به هدف یا اهداف خاصی برسید. این اهداف را مشخص کرده و حتی مکتوب کنید و جلوی چشم همه قرار دهید. این مرحله بسیار مهم است چرا که مراحل بعدی را تحت تاثیر قرار خواهد بود. به عنوان مثال اهداف شما می تواند افزایش ترافیک سایت، افزایش نرخ تبدیل، افزایش مشارکت کاربران، افزایش فروش، درآمد زایی، برند سازی و ... باشد.

مرحله دوم: شناسایی موقعیت خودتان

در مرحله ی دوم باید موقعیت کسب و کار خود را بررسی کنید. به این منظور باید مواردی از جمله ساختار کسب و کار خود، مشتریان فعلی، فرآیند تولید محتوای کنونی، تمایزهایتان نسبت به رقبا، جایگاه برندتان و ... را مشخص کنید. به عبارت دیگر باید بررسی کنید که الان در چه جایگاهی هستید و در آینده می خواهید به چه جایگاهی برسید.

مرحله سوم: شناسایی مخاطبان و نیازهای آن ها

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چه سوالاتی دارند و برای برطرف کردن چه نیاز هایی به شما مراجعه می کنند؟ شما باید استراتژی تولید محتوا را طوری طراحی و تدوین کنید که پاسخ تمام نیاز ها و سوالات مخاطبان را در بر داشته باشد. اگر محتوای شما نتواند مخاطبان را قانع و راضی کند، ممکن است به اهداف آینده کمی مشکل باشد.

مرحله چهارم: شناسایی رقبا

رقبای خود را باید هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی اعک از گوگل و شبکه های اجتماعی بررسی کنید. نقاط قوت و تمایز های خود نسبت به رقبا را مشخص کنید و از آن ها در استراتژی تولید محتوا کمک بگیرید. و حتی می توانید از رقبای خود ایده بگیرید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

مرحله چهارم: مشخص کردن موضوعات محتوایی

بعد از اینکه خود و مخاطبان و رقبایتان را شناسایی کردید، باید بدانید که می خواهید در رابطه با چه موضوعاتی تولید محتوا کنید. به این منظور باید کلمات کلیدی کسب و کار خود را که یکی از مهم ترین مراحل استراتژی تولید محتوا است، شناسایی کنید. همانطور که گفتیم موضوعات باید پاسخگوی نیازهای مخاطبان شما باشد.

مرحله پنجم: تهیه تقویم محتوا

وقتی کلمات کلیدی و موضوعاتی که می خواهید راجع به آن ها محتوا تولید کنید را مشخص کردید، زمان آن فرا رسیده که یک تقویم محتوایی تهیه کنید. در تقویم محتوایی باید مشخص کنید که هر محتوا در چه تاریخی و توسط چه کسی باید تولید شده و در سایت منتشر شود. تقویم محتوا همچنین کمک می کند افراد درباره موضوعات تکراری محتوا ننویسند.

مرحله ششم: شروع کنید

پس از آن که 5 مرحله ی بالا را با موفقیت طی کردید وقت آن رسیده که تولید محتوا را آغاز کنید. توجه کنید که تولید محتوا باید با کیفیت، جذاب، منحصر به فرد بوده و همچنین بر اساس اصول سئو نوشته شده باشد.

 

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
6 دلیل از بین رفتن ایده های خوب و روش های جلوگیری از آن
سایتی شاهکار داشته باشید
در طراحی سایت رعایت چه اصولی لازم است ؟
5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران در سال 96
افزایش رتبه سایت با استفاده از پینترست
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
چگونه سایت ایمن داشته باشید؟
راهنمای استفاده از بهترین فونت ها در طراحی سایت
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
طراحی وب سایت مجله اینترنتی در شیراز
طراحی وب سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
طراحی وب سایت مرتبط با کودکان در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین