6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی
سئو و بازاریابی اینترنتی در سال های اخیر تغییراتی داشته است که لازم و ضروری است شما نیز همگام با این تغییرات رشد کرده و تغییر کنید. در ادامه با ما باشید تا 6 نکته مهم را به شما در زمینه سئو و بازاریابی آموزش دهیم .
SEO و بازاریابی از سال 2016 دچار تغییر و تحولاتی شد و خیلی بیشتر از سابق این دو مقوله به هم پیوسته شده است. برای به دست آوردن بیشترین ترافیک و تبدیل شدن آن ها به مشتری های وفادار و همیشگی شما باید تیم های SEO و بازاریابی خود را به هم متحد کنید. این مقاله روش هایی را به شما معرفی میکند که با آنها شرکت شما می تواند در SEO و بایشترین ترافیک زاریابی به موفقیت برسد.
کلمات کلیدی خود را کشف کنید.
این مورد یکی از موارد قدیمی SEO است که در آینده نیز ادامه دارد. از آنجایی که گوگل دائما قوانین بهینه سازی و سئو را تغییر میدهد، ممکن است کلمات کلیدی اهمیت خود را از دست داده باشند اما همچنان بخش جدایی ناپذیری از استراتژی شما هستند.دیگر نیازی نیست آنها را به شکل اسپم در مقالات سایت خود بکار ببرید، بلکه باید آنها را در وب سایت خود به طرز صحیح استفاده کنید.
کلمات کلیدی خود را بررسی کرده و تصمیم بگیرید بر مبنای رقابتی که با دیگران دارید چطور می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.
شما برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید باید ابتدا به روی کلمات کلیدی فرعی کار کنید و بعد اینکه به قدرت بالاتری در گوگل دست پیدا کردید سراغ کلمات کلیدی هدف اصلی بروید.
تلفن همراه
برای اولین بار، تحقیقات به این نتیجه رسید که جست و جوها در تلفن همراه از جست و جوهای دسکتاپی سبقت گرفت. گوگل قبلاً Mobilegeddon را پیاده سازی کرده است، از این رو شما باید اکنون دو کار انجام دهید.
اولآ، وبسایت شما باید در هر شرایطی پاسخگو باشد. وبسایت شما باید روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه قابل رویت باشد. خوشبختانه، بیشتر شرکت های طراحی سایت و قالب های آماده جدید قبلاً این مورد را رعایت کرده اند، از این رو نیازی به نگرانی ندارید.
دوماً، باید محتوای مشخص برای کاربران تلفن همراه عرضه کنید. به این معنی که باید محتوای خود را کم کرده و یک محتوا و مضمون زیاد را به چیزی تبدیل کنید که به راحتی در موبایل قابل مشاهده باشد. ویکی پدیا وب سایتی است که این کار را خیلی عالی انجام داده است.
تصاویر و ویدیوها پادشاه هستند
به نظر میرسد میزان توجه به مطالب متنی هر سال کمتر میشود.. اگرچه محتوای متنی (نوشته شده) همچنان یک عامل برای SEO باقی مانده است،اما برای بازاریابی صرفا استفاده از محتوای متنی برای کاربر شما حوصله بر و غیرقابل تحمل میباشد. محتوای تصویری و ویدیوها در SEO و بازاریابی از محتوای متنی سبقت گرفته است.
برای اهداف بازاریابی، تصاویر و ویدیوها صریحاً دستگاه های تلفن همراه را هدف قرار داده اند. این امر با عقل جور در می آید چون زمانی که یک فرد در مسیر است زمانی برای خواندن یک محتوای هزار کلمه ای را ندارد. یک ویدیو میتواند تمام چیزی که فرد نیاز به دانستن آن دارد را به او بگوید.
تلاش خود را به برای تولید تصاویر و ویدیوها بیشتر کنید و روی این مورد متمرکز شوید.
تمرکز روی رسانه های اجتماعی
عملاً هدف قراردادن مستقیم SEO غیرممکن است. گوگل دیگر از شرکتها نمیخواهد که این کار را انجام دهند. آنها از شما میخواهند که به طور خاص روی کاربران تمرکز کنید، و این یعنی شبکه های اجتماعی برتری جدیدی نسبت به قبل بدست آورده اند. اکنون فعال و محبوب بودن شما در شبکه اجتماعی نیز در جست و جوی گوگل مهم خواهد بود بنابراین شبکه اجتماعی باید به بخش مرکزی بازاریابی و SEO در شرکت ها تبدیل شود.
تجزیه و تحلیل برای سئو و بازاریابی
از آنجایی که بازاریابی و SEO در گرو هم هستند، اطلاعاتی که از بازاریابی دریافت میکنید فقط به SEO شما مربوط است و بالعکس. از داده های هردو منبع برای تعیین استراتژی خود استفاده کنید.
زمانی که عملیات سئو را آغاز می کنید نیاز است که بدانید روی چه کلماتی فعالیت دارید و در کنار آن اگر کمپین های تبلیغاتی خود را نیز فعال کرده اید کافی است، لینک هایی که به سایت شما از کمپین های تبلیغاتی داده می شوند را بر مبنای صفحات هدف خود در سئو و کلمات کلیدی مد نظرتان تنظیم کنید.
شما می توانید بازاریابی و سئو را در کنار یکدیگر با کیفیت و بازخورد بهتری انجام دهید و این کار به شما در صرف کمتر هزینه و بازدهی بیشتر کمک می کند.
یک داستان بگوئید
این نکته باید اهمیت دخیل کردن کاربران در سایت را به شما نشان دهد. شما باید یک داستان بگوئید. برند شما باید یک داستان داشته باشد که مشتری ها به آن علاقه مند باشند. اطمینان حاصل کنید که برند شما یک داستان در تمام زمانها تعریف میکند. اگر مشتری ها با داستان برند شما درگیر شوند، شما را در نتایج موتورهای جستجو نیز بالا می برند.
داستان یک وب سایت می تواند رفع دایمی مشکلات خاصی در یک حوزه تخصصی باشد و یا می تواند یک فرآیند همیشگی بهبود دهی باشد.
شما باید یک داستان باشید که در جایی شروع شده است و همگی تمایل دارند شما را دنبال کنند تا در نهایت به آنچه شما ارائه می کنید برسند و با شما همراه باشند.
این نکته به جایگاه سازی در برندسازی نیز معروف است.
خدمات گروه ساین:
سئو شیراز