ما را در اینستاگرام دنبال کنید
منو
  • صفحه اصلی
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • طراحی سایت املاک در شیراز
    • طراحی سایت پزشکی در شیراز
    • طراحی سایت مدرسه در شیراز
    • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
    • طراحی سایت آتلیه در شیراز
    • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
    • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
    • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
    • طراحی سایت انتشارات در شیراز
    • طراحی سایت آموزشی در شیراز
    • طراحی سایت گردشگری در شیراز
    • طراحی سایت هتل در شیراز
    • طراحی سایت دانلود در شیراز
    • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
    • طراحی سایت هنری در شیراز
    • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت لباس در شیراز
    • طراحی سایت علمی در شیراز
    • طراحی سایت صرافی در شیراز
    • طراحی سایت وکلا در شیراز
    • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
    • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
    • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
    • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
    • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
    • طراحی سایت گالری در شیراز
    • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • طراحی سایت خودرو در شیراز
    • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
  • نمونه کارها
  • قیمت طراحی سایت
  • خدمات
    • طراحی سایت
      • طراحی سایت برنامه نویسی شده
      • طراحی سایت وردپرس
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • تبلیغات کلیکی گوگل
    • موشن گرافیک
  • مقالات
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • استخدام
  • درباره ما
5 نکته برای تهیه یک ویدیوی بازاریابی تاثیرگذار

5  نکته برای تهیه یک ویدیوی بازاریابی تاثیرگذار

بازاریابی محتوا

استفاده از نکاتی که در مقاله ی زیر آورده ایم در بازاریابی ویدویی بسیار مهم و ضروری است . تمامی نکات زیر نکات بسیار مهم و تاثیر گذار برای تولید یک ویدیوی بازاریابی هستند .

 

این یک موضوع بدیهی و اثبات شده است که  تولید یک ویدیو میتواند تمامی  اقداماتی که تاکنون برای بازاریابی محصولات خود انجام داده اید ، را ثمر بخش کرده و تاثیر بازاریابی تان را چند برابر کند . در واقع، تهیه ویدیو برای بازاریابی راهی آسان با قابلیت به اشتراک گذاری برای انتقال پیام اصلی شرکت شما است.

 

با اینحال، این احتمال وجود دارد که خودتان منابع لازم برای تولید یک کلیپ یا زمان مورد نیاز برای یادگیری کار با نرم افزارهای ویرایش ویدیو را در اختیار نداشته باشید.

به نظر می رسد که اگر تجربه زیادی در تولید ویدیو ندارید، تنها گزینه شما این باشد که مبلغ فراوانی به فرد دیگری بپردازید تا این کار را برای شما انجام دهد و یا اینکه خودتان یک ویدیوی افتضاح را سرهم بندی کنید.

 

خبر خوب این است که گزینه سومی هم وجود دارد. علیرغم منابع محدود، همواره بسیاری از شرکت ها کار خود را با تولید ویدیوهای بی نظیری آغاز می کنند. این مطلب را مطالعه کنید تا نسبت به پنج نکته مهم برای تولید یک ویدیوی فوق العاده جهت بازاریابی کسب و کار خود آگاهی پیدا کنید.

 

1. شخصیت خود را به نمایش بگذارید

 

احتمالا شما اولین سازنده محصولی که تولید می کنید نیستید. مهم ترین چالش بازاریابی که در طول آغاز به کار خود با آن مواجه خواهید شد این است که چگونه می توانید از رقبای خود در آن حوزه کاری متمایز باشید. به عنوان مثال اگر محصول شما یک اسب چوبی گهواره ای باشد، چه چیزی اسب چوبی گهواره ای دوستدار محیط زیست شما را از بقیه پیش می اندازد؟

 

می توان گفت که تقریبا هیچ یک از مشتریان توضیح مکتوب هزار کلمه ای شما درباره اینکه چرا اسب گهواره ای چوبی تان نسبت به محصول رقبای شما سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد را مطالعه نخواهد کرد. برای مردم عادی، محتوای تصویری بسیار قابل هضم تر و موثرتر است و قابلیت به اشتراک گذاری بیشتری نیز دارد. اگر بتوانید راهی برای نمایش دادن شخصیت محصول خود (یا شرکت تان یا خودتان) پیدا کنید که حس تفاهم ایجاد کرده و به یادماندنی باشد، امتیاز اضافی نامحدودی برای خود در بازار کسب می کنید.

 

آیا تاکنون تنها به این دلیل که شخصیت یک برند را پسندیده اید از آن خرید کرده اید؟ این احتمال وجود دارد که یک قطعه محتوای بصری  (شاید یک ویدیو) را مشاهده کرده باشید و از آنجایی که به نظرتان دوست داشتنی آمده است با آن ارتباط برقرار کرده اید. تولید این چنین محتوای ویدیویی را در دستور کار قرار دهید. اگر مورد علاقه مردم قرار بگیرید، این علاقه را با تبدیل شدن به مشتری به شما نشان خواهند داد.

2. کار خود را توضیح دهید

 

آیا هرگز به شوخی گفته اید که با کار خود ازدواج کرده اید؟ اینجا هم همانند یک ازدواج معمولی، "همسر" خود را به شکل شگفت آوری می شناسید. شما چیزهایی درباره یکدیگر می دانید که هیچ کس از آنها اطلاعی ندارد.

 

شما بهتر از هر فرد دیگری محصول خود را می شناسید. این خیلی خوب است، اما ممکن است این اشتباه را مرتکب شوید که تصور کنید همه مانند شما از تمام ویژگی های محصولتان آگاهی دارند. تنها به این دلیل که تصور می کنید که در فهرست امکانات فوق العاده محصول شما، موارد 1 تا 4 واضح هستند، به سراغ بازاریابی مورد شماره 5 نروید.

چنان به محصول خود نگاه کنید که گویی اصلا نمی دانید چیست، چه کاری انجام می دهد یا چه مسائلی را می تواند حل کند. ماجرای محصولتان را طوری برای خود تعریف کنید که گویی هیچ اطلاعی از آن ندارید. سپس این داستان را برای بقیه بازگو کنید.

 

 

3. ارزش ارائه کنید

 

فارغ از باور شما، همه مردم برای مشاهده ویدیوی شما از ابتدا تا انتها تمایلی ندارند، حتی اگر کوتاه باشد. چرا باید چنین تمایلی داشته باشند؟ میلیون ها ویدیو در اینترنت وجود دارد، و حتی در برخی از آنها گربه های ملوس هم نقش آفرینی می کنند!

 

مشخص کنید ویدیوی شما باید چه ارزشی برای مخاطب خود به نمایش بگذارد. آیا داستان فوق العاده ای را روایت می کند؟ آیا راه حل یک مشکل را توضیح می دهد؟ آیا مخاطب را فردی باهوش در نظر گرفته و پاداشی همانند یک کد تخفیف یا لینکی برای یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد؟ و یا تنها سه دقیقه پر از گزافه گویی های شما جلوی دوربین است، مثلا با این موضوع که چرا اسب های گهواره ای چوبی که با محیط زیست سازگاری ندارند بدترین اختراع بشر هستند؟

 

مقداری ارزش و سودمندی برای مخاطب به ویدیوی خود اضافه کرده و توجه کنید که اشتراک گذاری آن از حلقه داخلی دوستان و همکاران علاقمند به اسب های گهواره ای فراتر برود. فارغ از باور شما، مردم نوع دوست هستند. اگر ببینند از مشاهده ویدیوی شما به وضوح، سودی حاصل می شود، نسبت به اشتراک گذاری آن با دوستان و مخاطبانشان از خود علاقه نشان می دهند.

 

4. یک داستان هدفمند روایت کنید

 

کلاس های ادبیات دوره دبیرستان را به خاطر بیاورید، جایی که قسمت های مختلف یک داستان را یاد گرفتید، بخش های مقدمه، تعارض، اوج و گره گشایی. چنانچه هر یک از این بخش های حیاتی را نادیده بگیرید، تنها مجموعه ای از جملات خواهید داشت که بدون هیچ دلیلی در هم آمیخته شده اند.

 

نه تنها باید داستان منسجمی را روایت کنید ( و این نیازمند برنامه ریزی قبلی، نوشتن و ویرایش است)، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که این داستان هدفی را دنبال می کند. یک پایان خوب و رضایت بخش فوق العاده است، اما ایجاد تعلیق و حس هیجان بهتر است. آیا قصد دارید در ادامه داستان یک ویدیوی دیگر بسازید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، چرا تماشاگران باید برای مشاهده آن اشتیاق داشته باشند؟

 

5. ویدیو را در معرض نمایش بگذارید

 

شما یک قطعه ویدیویی تولید کرده اید که شخصیت شما را به نمایش می گذارد، کاری که انجام می دهید را توضیح می دهد، به وضوح سودی ارائه می کند و داستان فوق العاده ای را روایت می کند. حالا چه کاری باید انجام داد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است: باید به ترویج آن بپردازید. دلیل انجام این مرحله از کار نیازی به توضیح ندارد، اما ما تمایل داریم به شما کمک کنیم تا این مرحله را به درستی انجام دهید.

 

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
8 اشتباه که کسب و کارهای کوچک در شروع تجارت آنلاین مرتکب می شوند
تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار چگونه است؟
8 نکته برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی
چگونه صفحه درباره ما تاثیرگذار بسازیم؟
10 روش بهبود تجربه کاربری برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی
چگونه برای مدیریت شبکه های اجتماعی زمان بندی کنیم؟
استارت آپ های ایران در سال 1400
چطور اعتماد از دست رفته مشتریان را به دست بیاوریم؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت هتل در شیراز
طراحی وب سایت مرتبط با کودکان در شیراز
طراحی وب سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل و مدیریت ارتباط با مشتری
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر

طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل و مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی وب سایت املاک در شیراز

طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

طراحی وب سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز

طراحی وب سایت خبری در شیراز

طراحی وب سایت شخصی در شیراز

طراحی وب سایت بازرگانی در شیراز

طراحی وب سایت آتلیه در شیراز

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی در شیراز

طراحی وب سایت دفتر بیمه در شیراز

طراحی وب سایت فست فود و رستوران در شیراز

طراحی وب سایت آموزشگاه در شیراز

طراحی وب سایت انتشارات در شیراز

طراحی وب سایت آموزشی در شیراز

طراحی وب سایت گردشگری در شیراز

طراحی وب سایت هتل در شیراز

طراحی وب سایت دانلود در شیراز

طراحی وب سایت زیبایی و آرایشی در شیراز

طراحی وب سایت ساختمانی در شیراز

طراحی وب سایت هنری در شیراز

طراحی وب سایت نمایشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت لباس در شیراز

طراحی وب سایت علمی در شیراز

طراحی وب سایت صرافی در شیراز

طراحی وب سایت وکلا در شیراز

طراحی وب سایت کارخانجات در شیراز

طراحی وب سایت فروش شارژ در شیراز

طراحی وب سایت خلاقانه در شیراز

طراحی وب سایت خدمات مجالس در شیراز

طراحی وب سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز

طراحی وب سایت گالری در شیراز

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی در شیراز

طراحی وب سایت تالار پذیرایی در شیراز

طراحی وب سایت مرتبط با کودکان در شیراز

طراحی وب سایت خودرو در شیراز

طراحی وب سایت دانشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت مجله اینترنتی در شیراز

طراحی وب سایت مراکز تجاری در شیراز

لینک های مفید

پرداخت متفرقه

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

مدیریت اینستاگرام در شیراز

موشن گرافیک

نظرسنجی

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

تماس با ما

تلفن : 32332484_071

همراه : 09190238500

ایمیل : info@signcompany.ir

آدرس:شیراز- خیابان معدل غربی (حد فاصل فلسطین و ملاصدرا) - بعد از کوچه 7 - ساختمان 208 - طبقه همکف

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . 09190238500
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین