ما را در اینستاگرام دنبال کنید
منو
  • صفحه اصلی
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • طراحی سایت املاک در شیراز
    • طراحی سایت پزشکی در شیراز
    • طراحی سایت مدرسه در شیراز
    • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
    • طراحی سایت آتلیه در شیراز
    • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
    • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
    • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
    • طراحی سایت انتشارات در شیراز
    • طراحی سایت آموزشی در شیراز
    • طراحی سایت گردشگری در شیراز
    • طراحی سایت هتل در شیراز
    • طراحی سایت دانلود در شیراز
    • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
    • طراحی سایت هنری در شیراز
    • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت لباس در شیراز
    • طراحی سایت علمی در شیراز
    • طراحی سایت صرافی در شیراز
    • طراحی سایت وکلا در شیراز
    • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
    • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
    • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
    • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
    • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
    • طراحی سایت گالری در شیراز
    • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • طراحی سایت خودرو در شیراز
    • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
  • نمونه کارها
  • قیمت طراحی سایت
  • خدمات
    • طراحی سایت
      • طراحی سایت برنامه نویسی شده
      • طراحی سایت وردپرس
      • قیمت پست گذاشتن در سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • موشن گرافیک
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • مقالات
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • خانواده ساین
  • درباره ما
10 روش بهبود تجربه کاربری برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

10 روش بهبود تجربه کاربری برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

همیشه یک دغدغه ی اساسی بین کسب و کارهای فعال در زمینه ی تجارت الکترونیک وجود داشته است . آن دغدغه چیزی نیست جز تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری. با این فرض که شما محصول یا خدماتی عالی که مورد نیاز مردم هست، ارائه می کنید یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری این است که اطمینان حاصل کنید بازدیدکنندگان سایت شما به سرعت و آسانی می‌توانند آنچه به دنبالش هستند را پیدا و سپس آن را خریداری کنند.

حال، کسب‌وکارهای آنلاین چگونه می‌توانند کاری کنند که روند کار مشتری تا حد ممکن خوشایند و سودمند باشد؟ موارد پیش رو 10 نکته هستند که توسط صاحبان کسب‌وکارهای الکترونیک و متخصصان تجربه کاربری (UX) ارائه شده اند.

 

 -1مردم را برای بازدید از سایت تان منتظر نگذارید

 

تاثیر بارگزاری کند صفحات به حدی بر مشتری شدن بازدیدکنندگان تاثیر دارد که در این رابطه ران یتز مالک جواهرفروشی تیتانیوم و جواهرسازان یتز می گوید: "هیچ چیز بیشتر از صفحاتی که به کندی بارگذاری می شوند باعث دفع بازدیدکننده نمی شود. مطالعات بسیاری نشان داده اند که هر چه سرعت بارگذاری کندتر باشد، میزان تبدیل (conversion rates) بازدیدکننده به مشتری کمتر خواهد بود. در واقع خریداران منتظر نمی مانند."

 

 

2-درک کنید که مردم اطلاعات را چگونه می خوانند یا اسکن می کنند

 

دارن لو، بنیانگذار بیتکاچا می گوید: "قسمت های مهم هر صفحه را در سمت چپ بالا و پایین قرار دهید، بازدیدکنندگان، صفحات را با یک الگوی "F" شکل اسکن می کنند. لذا توجه آنها را با سربرگ یا عناوین [قدرتمند] جلب کرده و صفحه بندی را بر همین اساس انجام دهید. البته این نکته در زبان فارسی بر اساس یک الگوی "F" برعکس می باشد بنابراین قسمت های مهم هر صفحه را در سمت راست بالا و پائین قرار دهید."

 

3- یافتن محصولات را آسان سازید.

 

زوندرا ویلسون مدیرعامل و رئیس شرکت بهداشت و سلامت پوست بلو می گوید: "درباره مصرف کنندگان تحقیق کنید تا متوجه شوید کدام دسته از محصولات اهمیت بیشتری برای مردم دارد. پس از آن، زیرمجموعه های محصولات را به طور منطقی ایجاد کنید، به نحوی که مردم بتوانند چیزی که می خواهند را به آسانی پیدا کنند. اگر می‌توانید برای کاهش شلوغی سایت و آسانتر شدن حرکت در آن، انواع رنگ و اندازه های هر محصول را در یک صفحه قرار دهید."

 

4. طرح بندی صفحه های محصولات خود را ساده کنید.

 

دیمیتریوس کورتسیس مدیر عامل گودویدیو می گوید: "طرح بندی شما باید مرتب و شیک باشد. موارد اساسی مانند: (کد محصول، قیمت، توضیح مختصر، گزینه های رنگ، اندازه، گالری تصویر، ویدیو و خلاصه رتبه دهی کاربران به محصول/لینک به نظر مشتریان) را در نیمه بالایی صفحه قرار دهید و از بقیه صفحه برای ارائه جزئیات بیشتر مانند نقد و بررسی، رتبه محصول و گزینه های ارسال استفاده کنید."

 

5-اطمینان پیدا کنید که متن اندازه مناسبی دارد و قابل خواندن است

 

یتز می گوید:  "نوشته های خوب و مفید به شما کمک می کنند فروش بیشتری داشته باشید، اما باید خواندن آنها آسان باشد. اطمینان حاصل کنید که اندازه فونت نوشته شما به اندازه کافی بزرگ هست که خواندن آن آسان باشد : حداقل سایز 12 برای متن بدنه نوشته ها و مقداری بزرگتر، مثلا 18 یا 20 برای عناوین، علاوه بر این نوشته ها باید روی تبلت یا گوشی های هوشمند نیز واضح به نظر برسند. همچنین اطمینان پیدا کنید که فاصله خطوط مناسب است : حداقل 2/1 یا مقداری بیشتر فضای خالی بین خطوط وجود داشته باشد. "

 

6-از رنگ ها به شکل کنترل شده استفاده کنید

 

مت تومازیفسکی توسعه دهنده وبسایت و گرافیک در شرکت فناوری های مایلز  می گوید: "رنگ ها برای تهییج عواطف و افزودن تاکید بسیار سودمند هستند. با این وجود، استفاده از رنگ های متعدد باعث تضعیف نتایج مورد نظر شما خواهد شد. سعی کنید تنوع رنگی را تقریبا  به سه رنگ محدود کنید. بهترین کار این است که از رنگ های برند خود به همراه فام های مختلف آن استفاده کنید و در کل وبسایت همین رویه را حفظ کنید.

 

7. از تصاویر با کیفیتی که اطلاعاتی را به مخاطب ارائه می دهند استفاده کنید.

 

ترویس بنت مدیرعامل استودیو دیجیتا می گوید: "برای محصولات خود از تصاویر با کیفیتی استفاده کنید که آن را از فاصله ای مشخص یا زوایای مختلف نشان می دهند. با این کار به مشتریان خود ذهنیتی از آنچه که به واقع در حال خرید آن هستند را ارائه می کنید. هرچه اطلاعات بیشتری (از طریق تصویر و ویدیو) ارائه کنید، مشتری راحت تر می‌تواند به این نتیجه برسد که: بله، این دقیقا همان چیزی است که می خواستم!"

 

8-از مسیریاب (breadcrumbs) استفاده کنید

 

لو می گوید: "برای راحتی حرکت و جابجایی در سایت از مسیریاب استفاده کنید. مسیریاب، یک نوار بصری به مانند یک نوار نشان دهنده پیشرفت کار (progress bar) است که به بازدیده کنندگان اجازه می‌دهد موقعیت خود در فرآیند انجام یک فعالیت در سایت را مشاهده کنند. معمولا از مسیریاب برای فرآیند خرید استفاده می شود. مثلا ترتیب آن به این صورت خواهد بود: ورود – اطلاعات ارسال – اطلاعات پرداخت – مرور و پرداخت – پایان."

 

9-کمک مجازی ارائه کنید

 

اسکات هورن مدیر ارشد بازاریابی [24]7 می‌گوید: "شرکت‌های کسب‌وکار الکترونیک باید استفاده از روبات‌های گفتگو یا ابزارهای چت زنده که از فناوری پیش‌گویانه برای پیش‌بینی نیاز خریداران استفاده می‌کنند را مدنظر قرار داده و در زمان‌هایی که بیشتر حائز اهمیت هستند، به مشتریان مشاوره بدهند. به‌عنوان‌مثال، اگر یک مشتری در مرحله پرداخت یک پیام خطا دریافت می‌کند یا به دنبال یک راهنمای اندازه‌هاست، یک روبات گفتگو هوشمند می‌تواند کمک مناسب را در زمان لازم ارائه دهد."

 

10-فرآیند چک اوت (checkout) را تسهیل کنید

 

کاترینا تپول مدیر ارشد هنری آرشیتک می‌گوید: "در مبحث کسب‌وکارهای الکترونیک، بیشترین ریزش در قسمت چک اوت صورت می‌گیرد. در برخی موارد، این امر به دلیل تردید مشتری روی می‌دهد، اما اغلب می‌توان آن را به پیچیدگی و گیج‌کننده بودن فرآیند چک اوت نسبت داد. این فرآیند را با به حداقل رساندن تعداد مراحل چک اوت آسان‌تر کنید. این یعنی کاربران باید بتوانند بدون خروج از صفحه ای که در آن قرار دارند، پیش‌نمایشی از محصولات را مشاهده کنند، علاوه بر این قادر باشند مستقیماً محصولات را از قسمت فهرست هر دسته به سبد خرید خود اضافه کنند."

بنت می‌گوید: "علاوه بر این‌ها، کاربران را به ایجاد یک حساب کاربری مجبور نکنید. در عوض، اجازه دهید به‌ عنوان مهمان خرید خود را انجام بدهند، با این‌ حال می‌توانید اشاره کنید در صورتی که ثبت‌نام کنند در خریدهای بعدی روند سریع‌تری خواهند داشت."

 

 

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
کامل ترین راه حل ها برای رفع ارور 404
افزایش درآمد مبلمان فروش با داشتن وب سایت
چگونه از طریق وب سایت ، کسب درآمد کنیم ؟
سئوی درون سایتی یا (On Site SEO)
راه هایی برای افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام
تاثیر گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی
چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟
وب سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو چیست ؟؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت گالری در شیراز
طراحی وب سایت هتل در شیراز
طراحی وب سایت املاک در شیراز
طراحی وب سایت فست فود و رستوران در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر

گرافیست : نجمه زره پوش

مدیریت اینستاگرام پلن1

مدیریت اینستاگرام پلن2

مدیریت اینستاگرام پلن4

سئو سایت پلن1

سئو سایت پلن3

سئو سایت پلن4

طراحی لوگو پلن1

طراحی لوگو پلن3

طراحی سایت شرکتی وردپرس

طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

طراحی سایت شرکتی برنامه نویسی

طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل و مدیریت ارتباط با مشتری

سئو سایت پلن2

مدیریت اینستاگرام پلن3

طراحی وب سایت املاک در شیراز

طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

طراحی لوگو پلن2

طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

طراحی وب سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز

طراحی وب سایت خبری در شیراز

طراحی وب سایت شخصی در شیراز

طراحی وب سایت بازرگانی در شیراز

طراحی وب سایت آتلیه در شیراز

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی در شیراز

طراحی وب سایت دفتر بیمه در شیراز

طراحی وب سایت فست فود و رستوران در شیراز

طراحی وب سایت آموزشگاه در شیراز

طراحی وب سایت انتشارات در شیراز

طراحی وب سایت آموزشی در شیراز

طراحی وب سایت گردشگری در شیراز

طراحی وب سایت هتل در شیراز

طراحی وب سایت دانلود در شیراز

طراحی وب سایت زیبایی و آرایشی در شیراز

طراحی وب سایت ساختمانی در شیراز

طراحی وب سایت هنری در شیراز

طراحی وب سایت نمایشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت لباس در شیراز

طراحی وب سایت علمی در شیراز

طراحی وب سایت صرافی در شیراز

طراحی وب سایت وکلا در شیراز

طراحی وب سایت کارخانجات در شیراز

طراحی وب سایت فروش شارژ در شیراز

طراحی وب سایت خلاقانه در شیراز

طراحی وب سایت خدمات مجالس در شیراز

طراحی وب سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز

طراحی وب سایت گالری در شیراز

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی در شیراز

طراحی وب سایت تالار پذیرایی در شیراز

طراحی وب سایت مرتبط با کودکان در شیراز

طراحی وب سایت خودرو در شیراز

طراحی وب سایت دانشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت مجله اینترنتی در شیراز

طراحی وب سایت مراکز تجاری در شیراز

لینک های مفید

پرداخت متفرقه

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

مدیریت اینستاگرام در شیراز

موشن گرافیک

نظرسنجی

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

دفتر شیراز: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

شیراز- خیابان معدل غربی (حد فاصل فلسطین و ملاصدرا) - بعد از کوچه 7 - ساختمان 208 - طبقه همکف

 

دفتر تهران :02191018680

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . 09190238500
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین