منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
چند نکته برای داشتن بهترین استراتژی در بازاریابی محتوا

 چند نکته برای داشتن بهترین استراتژی در بازاریابی محتوا

 

اگر خواهان محبوب کردن برند خود بصورت آنلاین هستید باید روی بازاریابی محتوا کار کنید .  در این مقاله  6 نکته مهم برای کسب موفقیت در استراتژی های بازاریابی محتوا را معرفی می کنیم.

میتوان پیشرفت چشمگیری در بازاریابی محتوا حتی با یک ایده ساده داشت .از جمله تجارت هایی می باشد که خطرات ریسک پذیر دیگر تجارت های رقیب را ندارد. به همین دلیل، بازاریابی محتوا طی سال های اخیر رشد خیره کننده ای داشته و بیشتر از حد انتظار محبوب شده است. این روزها محتوا ابزار اصلی رقابت های آنلاین به حساب می آیند. بازاریابی محتوا در عین سادگی و درصد موفقیت بالا، می تواند گول زننده هم باشد!

 

بسیاری از مردم فکر می کنند به خاطر همین سادگی ظاهری، کسب موفقیت در این تجارت خیلی آسان است. اما نکته ی بسیار مهمی وجود دارد و آن هم این است که اگر در بازاریابی محتوا از استراتژی های حساب شده بهره مند نشوید، به راحتی ممکن است در این روند با شکست رو به رو شوید!

 

.1 تحقیقات علمی در بازار تجارت

 

قبل از شروع برنامه ریزی برای استراتژی خود، در مورد حوزه ای که در آن فعالیت می کنید تحقیقات لازم را انجام دهید. کار و فعالیت برند شما هر چه که باشد، امیدوار باشید که تعداد بی شماری هدف (یا بهتر است بگوئیم مشتری) برای محصولات و سرویس های شما وجود دارند. اینجا می تواند نقطه مناسبی برای شروع تحقیقات شما باشد. لیست چیزهایی که باید در موردش تحقیق کنید شامل مواردی همچون وضعیت مشتریان شما وقتی وارد سایت شما می شوند یا اینکه آن ها به دنبال چه چیزی هستند می باشد.

 

یکی از راه هایی که می توانید به پاسخ این سوال ها برسید استفاده از نظرسنجی می باشد. فرم های نظرسنجی توسط مشتریان شما تکمیل می شوند و می توانند شما را در مسیر حرکت درست قرار دهند.

 

2. جستجو و تحقیق درباره رقبا

 

اینکه فقط در مورد مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت خود اطلاعات کسب کنید کافی نیست. شما می بایست در مورد رقبای تجاری خود نیز تحقیقات کافی انجام دهید. باید بدانید آن ها از چه روش ها و ابزارهایی برای کسب موفقیت در بازاریابی محتوا استفاده می کنند. شاید حتی اصلاً شما خبر نداشته باشید اما آن ها چنین کاری را با شما می کنند. شاید آن ها در حال هدف گذاری اهداف شما باشند.

 

با آنالیز دقیق رفتار رقبا، نه تنها کمبودهای کار خود را بهتر درک می کنید، بلکه با مواردی که رقبایتان از آن ها بی اطلاع هستند نیز آشنا می شوید و این باعث می شود تا بیش از پیش روی آن ها تمرکز داشته باشید. برای مثال می توانید مواردی که هنوز توسط رقبایتان مورد استفاده قرار نگرفته است را بهره برداری کنید و یا نقاط ضعف کار خود را شناسایی کرده و راه مقابله با آن ها را فرا بگیرید.

 

3. تعیین هدف

 

بعد از اینکه تحقیقات و جستجوهای لازم را انجام دادید، حالا زمان آن فرا رسیده است تا هدف یا اهداف خود برای استراتژی بازاریابی محتوا را معین کنید. در این مورد اهداف شما باید فراتر از رسیدن به یک موفقیت ساده باشند. باید هدف اصلی خود را مشخص کنید. اینکه نرخ تبدیل سایت شما افزایش پیدا کند، یا مقدار بازدید و ترافیک سایت شما بیشتر شود و یا تمرکز شما روی جذب مشتریان جدید باشد، این ها اهداف جداگانه ای هستند که می بایست با اولویت بندی شما مورد بررسی قرار بگیرند.

 

پاسخ به اینکه کدام یک از این اهداف را باید در اولویت قرار دهید کار ساده ای نیست. این به فعالیت های تجاری شما و تصمیمات شما بستگی دارد. می توانید همزمان چند هدف را دنبال کنید اما فراموش نکنید که نباید آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. باید هر کدام را به صورت جداگانه دنبال کنید تا پیچیدگی بوجود نیاید. همچنین به منظور تفکیک بهتر و رسیدگی دقیق تر، می توانید هر هدف را به چند زیرشاخه تقسیم کنید تا انجام این کار دقیق تر و با کیفیت تر باشد.

 

4.اولویت ها و منابع خود را تعیین کنید

 

با توجه به مقدار بودجه در نظر گرفته شده، حالا می بایست اولویت های خود را انتخاب کرده و با توجه به آن ها، منابع کافی را به آن ها اختصاص دهید. مثلاً اینکه آیا مایل هستید یک پایگاه اجتماعی برای مخاطبین درست کنید یا می خواهید آرشیو محتوای سایت را تکمیل کرده و سپس یک آرشیو کامل را در معرض دید همگان قرار دهید؟ یا اینکه چه کسی قرار است این محتوا را تولید کند؟

 

5.یک بودجه در نظر بگیرید

 

بعد از تکمیل لیست اهداف خود، می توانید یک پیش نویس از لیست هزینه ها برای شروع فعالیت خود تهیه کنید. اگر پیش از این مقدار بودجه شما مشخص شده بود، می توانید به نسبت آن اهداف خود را تعیین کنید تا کم و کاستی خاصی پیش نیاید. ممکن است در این صورت بودجه شما کافی نباشد که در آن صورت بهتر است بودجه بیشتری در نظر گرفته و یا اهداف خود را بازبینی کنید.

 

6. مسئولیت پذیری را به کارتان اضافه کنید

 

در نهایت شما باید تمام استراتژی خود را با یک لایه مسئولیت پذیری ادغام کنید.

 

مسائلی همچون اینکه چطور می خواهید مقدار فرآیند پیشرفت کار را تخمین بزنید؟

 

یا اینکه چه کسی مسئول اموری است که به خوبی انجام نشده است؟

 

اگر کل استراتژی شما نیاز به بازبینی مجدد داشته باشد چه؟

 

این ها سؤالات مهمی هستند که از همان ابتدا باید تکلیفشان روشن شود. رسیدن به یک استراتژی مناسب و کارآمد چیز ساده ای نیست که بتوانید در عرض چند ساعت با صحبت کردن با هم تیمی ها آن را به دست بیاورید. عجله نکنید، تحقیق کنید و فقط زمانی شروع به کار کنید که از برنامه ریزی انجام شده خود مطمئن باشید.

 

همیشه بهتر است که در ابتدای کار با استراتژی بسیار قوی ای وارد عمل شوید . البته میتوان استراتژی ها بعد از پیاده سازی تغییر داد اما با اینکار ممکن است بهترین موقعیت های ممکن را از دست بدهید . پس بهتر است که در ابتدا استراتژی قوی ای برگزینید .

 

 

 

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟
4 دلیل برای اینکه چرا باید در تجارت شما روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری شود
تغییر آدرس URL چه تاثیری بر سئو سایت میگذارد ؟
6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی
اولین تجربه فروش آنلاین شما
راهکارافزایش فالوور واقعی
تاثیر طراحی سایت فروشگاهی بر افزایش فروش چیست??
چگونه از طریق وب سایت ، کسب درآمد کنیم ؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت دانلود در شیراز
طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
طراحی وب سایت صرافی در شیراز
طراحی لوگو پلن1
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین