منو
  • صفحه اصلی
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • طراحی سایت املاک در شیراز
    • طراحی سایت پزشکی در شیراز
    • طراحی سایت مدرسه در شیراز
    • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
    • طراحی سایت آتلیه در شیراز
    • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
    • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
    • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
    • طراحی سایت انتشارات در شیراز
    • طراحی سایت آموزشی در شیراز
    • طراحی سایت گردشگری در شیراز
    • طراحی سایت هتل در شیراز
    • طراحی سایت دانلود در شیراز
    • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
    • طراحی سایت هنری در شیراز
    • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت لباس در شیراز
    • طراحی سایت علمی در شیراز
    • طراحی سایت صرافی در شیراز
    • طراحی سایت وکلا در شیراز
    • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
    • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
    • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
    • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
    • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
    • طراحی سایت گالری در شیراز
    • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • طراحی سایت خودرو در شیراز
    • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
  • نمونه کارها
  • قیمت طراحی سایت
  • خدمات
    • طراحی سایت
      • طراحی سایت برنامه نویسی شده
      • طراحی سایت وردپرس
      • قیمت پست گذاشتن در سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • موشن گرافیک
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • مقالات
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • خانواده ساین
  • درباره ما
چند نکته ظریف برای بررسی سایت رقبا

چند نکته ظریف برای بررسی سایت رقبا

 

شما به‌عنوان مدیر یک کسب‌وکار آنلاین و یا یک وب‌مستر می‌توانید از سایت‌های رقبای برتر خود درس‌های زیادی بیاموزید. سعی داریم در این مقاله برخی ازنکات لازم برای بررسی سایت رقبایتان را آموزش دهیم .

 

در دنیای رو به رشد امروزی بخش اعظمی از  شرکت‌ها بخشی از فعالیت‌های تجاری و کمپین‌های تبلیغاتی خود را به فضای وب و دنیای سایبری منتقل کرده‌اند و این موضوعی کاملاً روشن و بدیهی است. به همین دلیل ، رقابت در این فضای اینترنت  برخلاف سال‌های ابتدایی ظهور وب، بسیار سخت شده است . اکنون ما با انبوه سایت‌هایی روبرو هستیم که هر یک به نحوی سعی درفروش سرویس یا کالای خود دارند.در این میان، سایت‌هایی موفق‌تر هستند که با انجام یک سری کارهای ظریف و به تعبیری فوت‌وفن کوزه‌گری ، بتوانند توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده و یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار گیرند.بنابراین شما به‌عنوان مدیر یک کسب‌وکار آنلاین و یا یک وب‌مستر می‌توانید از سایت‌های رقبای برتر خود درس‌های زیادی بیاموزید. 

 

تعداد صفحات سایت

 

برخی برندها در شبانه‌روز مرتباً مطلب، پست، خبر و گزارش منتشر می‌کنند؛ در مقابل شرکت‌هایی هستند که مقالات بسیار کمتری نشر می‌دهند. نکته ای که حائز اهمیت است این است که همیشه بیشتر به معنای بهتر نیست . یعنی تعداد صفحات بیشتر الزاما به معنای بهتر نیست . مهم کیفیت صفحاتی است که در حال حاضر وجود دارد  .باید در این خصوص از یک استراتژی منسجم و برنامه‌ریزی شده استفاده کرد.

 

اما با این حال یکی از عواملی که نشان می‌دهد که یک سایت، از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار است و در زمینهٔ کاری خودش حرفی برای گفتن دارد، تعداد صفحات بالای سایت است. برای این‌که ببینید تعداد صفحات سایت شما - یا رقبایتان – چندتاست، پس از عبارت site: آدرس سایت را بنویسید و در گوگل جستجو کنید؛ به این صورت: site:http://webaddress.com

 

رقمی که در صفحه جواب‌ها و پس از عبارت About آورده می‌شود، تعداد صفحات سایت را نشان می‌دهد

 

بازه انتشار

 

 ابزاری که چنین چیزی را اندازه‌گیری کند وجود ندارد و یا من آن را نمیشناسم اما  یک‌راه این است که به سراغ سایت رقبا بروید و پست‌هایشان را یکی‌یکی بشمارید!

 

اصلا نترسید ، این کار آسان است زیرا معمولاً در کنار پست‌ها، تاریخ انتشار آن‌ها درج می‌شود.

 

شما با دانستن بازه های انتشار رقبای خود می توانید برای خودتان یک بازه انتشار رقابتی ایجاد کنید. مثلا اگر رقیب شما در ماه فقط 2 مطلب منتشر می کند و آنها را روز دوشنبه انتشار می دهد شما می توانید 4 مطلب در روزهای یکشنبه با نگاهی عمیق تر و کیفیت بالاتر تولید کنید تا هم زودتر از رقیب خوانده شوید و هم پر رنگ تر در نگاه مخاطبین ظاهر شوید.

ترافیک سایت

 

هرکس که با الفبای کار در اینترنت آشنایی داشته باشد می‌داند که ترافیک سایت یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش محبوبیت و اعتبار سایت‌ها به شمار می‌رود‌. ابزارهای زیادی برای تعیین ترافیک وب‌سایت‌ها وجود دارد که البته در میان همه آن‌ها مقداری بی‌دقتی دیده می‌شود. هر چه رتبه و رنک سایت بالاتر باشد (یعنی رقم اختصاص‌یافته به آن کمتر باشد) ترافیک سایت بیشتر خواهد بود؛ و برعکس.

 

سئوشناسی رقبا

 

سئو یا Search engine optimization موضوعی است عمومی و به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید از اقدامات رقبای خود در این حوزه باخبر شوید. ما برای رسیدن به این هدف دو سرویس را پیشنهاد می‌کنیم: Moz و SEMrush.

 

Moz اطلاعات کلی مانند آنچه در رتبه‌بندی دیدیم را عرضه می‌کند ولی SEMrush تعداد عبارات مورد توجه رتبه‌بندی را بیان می‌دارد. این دو ابزار برای این هستند که ببینیم آیا سایت موردنظر از لحاظ سئو در وضعیت خوبی قرار دارد یا خیر.

 

اعتبار دامنه              

 

دامین آتوریتی (Domain Authority) که به اعتبار یا قدرت دامنه ترجمه می‌شود، یکی از ابزارهای بررسی قدرت وب‌سایت‌هاست. Domain Authority عددی است بین صفر تا صد. هر چه این عدد به صد نزدیک‌تر باشد، سایت از اعتبار بیشتری برخوردار است و بیشتر می‌تواند چشم موتورهای جستجو را به خود جلب کند، هر چه این رقم به سمت و سوی صفر میل کند، از اعتبار سایت کاسته می‌شود. به‌عبارت‌دیگر Domain Authority یک نمره کلی است که به سایت اختصاص می‌یابد، این رقم برای جستجوگرهای اینترنتی مهم است.

 

 

خدمات گروه ساین:

سئو در شیراز

 

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
تگ های هدینگ (heading tags) اثر بخش ترین تکنیک برای سئو مقالات
پیاده سازی سایت چیست ؟؟
روش هایی برای بهبود سئو داخلی سایت
استارت آپ های ایران در سال 1400
6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی
انتخاب رنگ مناسب برای سایت
8 نکته برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی
اقدامات مهم برای افزایش امنیت سایت های وردپرس
محصولات پیشنهادی برای شما
مدیریت اینستاگرام پلن1
طراحی وب سایت فست فود و رستوران در شیراز
طراحی وب سایت خبری در شیراز
طراحی وب سایت دانشگاهی در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

پرداخت متفرقه

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

دفتر شیراز: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :02191018680

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین