منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
چگونه برای مدیریت شبکه های اجتماعی زمان بندی کنیم؟

چگونه برای مدیریت شبکه های اجتماعی زمان بندی کنیم؟

 

مدیریت شبکه های اجتماعی

 

شاید شما چندیدن شبکه اجتماعی را برگزیده باشید تا بخواهید بازاریابی و تبلیغات خود را انجام دهید و روزانه در هر کدام محتوا ی بخصوصی قرار دهید . اما برای مدیریت کردن این شبکه های اجتماعی باید برنامه داشته باشید تا خودتان سردرگم و گیج نشوید که بر فرض مثال در فلان شبکه کدام مطلب یا تبلیغ یا .. را قرار داده اید و در کدام شبکه اجتماعی مطلب قرار نداده اید .

 

 

کیفیت محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین راه‌های درگیر کردن مخاطب و افزایش تعداد فالوئرها است. بنابراین اولین کاری که هر بازاریاب محتوایی باید انجام دهد این است که اهداف ماهانه ای در نظر بگیرد و برای رسیدن به این اهداف، برنامه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی را به صورت هفتگی تنظیم کند. این کار نه تنها در زمان تیم تولید محتوا صرفه‌جویی می‌کند بلکه کیفیت محتوای تولیدی را نیز بالا می‌برد. در ادامه مراحل ساخت تقویم شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنیم.

  1. برای شبکه‌های اجتماعی اهداف ماهانه تعریف کنید

برای اینکه تشخیص دهید چه نوع محتوایی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است باید محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی را مدام تحت نظر داشته باشید. به عبارتی برندها برای بررسی کمپین‌های بازاریابی باید عملکرد این کمپین‌ها را مورد بررسی قرار دهند و ببینند تولید چه نوع محتوایی مخاطب و مشتری بیشتری برای آن‌ها داشته است. اهداف ماهانه برای بازاریابان شبکه‌های اجتماعی به دو دسته افزایش ترافیک وب‌سایت و افزایش میزان فروش تقسیم می‌شود. با بررسی معکوس اهداف بلندمدت، می‌توانید اهداف کوتاه مدتی بسازید که رسیدن به اهداف بزرگ را راحت‌تر می‌کنند.

مدیریت شبکه های اجتماعی

2- برای نوع محتوای مورد نظر تصمیم بگیرید

 

هدف از تهیه تقویم شبکه‌های اجتماعی، ساختن قالبی برای محتوا است که بتواند بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کند و میزان فروش محصول یا خدمات را افزایش دهد. پیش از ساختن تقویم، کمپین‌های متفاوتی را طراحی و اجرا کنید. برای این کار باید ابتدا نوع محتوایی که بتواند موضوع کسب‌وکار شما را بهتر نشان داده و مخاطبان را افزایش دهد تعیین کنید. برخی از عمومی‌ترین انواع محتوا عبارت‌اند از:

 

    پست‌های وبلاگ

    نقل قول‌ها و جملات انگیزشی

    پست‌هایی در ارتباط با تبلیغ محصول یا خدمات

    محتوای تولید شده توسط کاربران

    اطلاعیه‌ها و رویدادها

 

محتوای هر کسب‌وکاری بر اساس نیازهای آن تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال محتوای مرتبط با یک سایت سلامتی شامل ویدئوهای ورزشی، معرفی باشگاه‌ها، کلینیک‌ها و برنامه‌های ورزشی و تغذیه می‌شود. بعد از انتخاب دسته‌بندی محتوا در مورد محتوای اصلی، محصولات، رویدادها و پروموشن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

3- به تقویم خود محتوا اضافه کنید

 

صفحه جداگانه‌ای که برای انتشار محتوا برنامه‌ریزی کرده بودید را باز کنید و با توجه به آن ایام هفته را پر کنید. می‌توانید کمی خلاقیت به خرج داده و برای هر نوع محتوا یک رنگ مخصوص در نظر بگیرید تا راحت‌تر تشخیص داده شود. اگر برای انتشار محتوا ساعت به خصوصی در نظر گرفته‌اید، آن را نیز وارد کنید. می‌توانید برای هر روز چند ردیف اضافه در نظر بگیرید و رویدادهای مهم برای تولید محتوای خاص و مناسبتی را یادداشت کنید. در نظر گرفتن یک رنگ مخصوص برای هر شبکه اجتماعی نیز کمک می‌کند در یک نگاه متوجه شوید چه تعداد پست در طول هفته در هرکدام از آن‌ها منتشر خواهید کرد. اگر حجم محتوایی که برای هر شبکه اجتماعی در نظر گرفته‌اید زیاد است می‌توانید از تقویم‌های مجزا برای هرکدام استفاده کنید.

 

4- ساخت تقویم را آغاز کنید

 

برای ساختن تقویم شبکه‌های اجتماعی دو راه پیش رو دارید. اینکه خودتان و بر اساس نیازی که دارید، تقویم را تهیه کنید یا اینکه قالب‌های موجود در اینترنت را دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کنید. ما در ادامه مراحل ساخت تقویم محتوا به وسیله spreadsheet های Google Drive را بررسی خواهیم کرد.

ابتدا وارد Google Drive شده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس روی New کلیک کرده و new spreadsheet را انتخاب کنید. روی title بزنید و یک عنوان مناسب وارد کنید. حال می‌توانید این صفحه را که شبیه به صفحه‌های اکسل است به سلیقه خود طراحی کنید و قالب خودتان را برای تقویم شبکه‌های اجتماعی بسازید. برای برنامه‌ریزی روزهای هفته به هفت ستون احتیاج خواهید داشت بنابراین هفت ستون انتخاب کنید و ستون‌های اضافی را پاک کنید تا فضای بازتری داشته باشید. قابلیت داکیومنت‌های نرم‌افزار آفیس مانند Merge کردن ستون‌ها، تغییر فونت، رنگ و استایل در این برنامه به شما داده شده است پس می‌توانید تمام تنظیمات را به سلیقه خود تغییر دهید. همچنین می‌توانید ردیف‌های مورد نظر را ثابت یا Freeze کنید تا با پایین آوردن صفحه در جای خود باقی بمانند. روزهای هفته را همراه با تاریخ وارد کنید و برنامه تولید محتوا را به تفکیک هر شبکه اجتماعی مشخص کنید.

برای هر نوع محتوا یک رنگ مخصوص در نظر بگیرید تا آن‌ها را به راحتی از یکدیگر تشخیص دهید. تاریخ انتشار، توضیح پست‌ها، URLها، عکس‌ها، سایر اقدامات کمپین و هر جزئیات دیگری که نیاز به بررسی دارد را مشخص کنید. همچنین اگر می‌خواهید هر هفته روی موضوع مخصوصی کار کنید، یک ستون باز کرده و در مورد جزئیات آن توضیح دهید.

 

5- محتوای تولید شده را بررسی کنید

 

حال که برای نوع محتوای مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفتید و آن را منتشر کردید نوبت به بررسی نهایی می‌رسد. یک صفحه جداگانه بسازید و تمام پست‌هایی که منتشر کرده‌اید را به همراه ساعت انتشار یادداشت کنید. همچنین بنویسید که هر پست در کدام شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. این کار کمک می‌کند که آمار دقیقی از مطالب منتشر شده داشته باشید تا در آینده راحت‌تر بتوانید بازخورد هرکدام از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

6- پست‌ها را بسازید، زمان‌بندی کرده و منتشر کنید

 

حال که برای انتشار پست‌ها در شبکه اجتماعی برنامه‌ریزی کردید زمان آن رسیده است تا محتوای مورد نظر را تولید کنید. جستجو و جمع‌آوری محتوا کار ساده‌ای است. با توجه به موضوع کسب‌و‌کار خود برای وبلاگ پست تهیه کرده و عکس طراحی کنید. اگر دقت کرده باشید برخی برندها برای تهیه پست‌های خود از قالب‌های یکسان استفاده می‌کنند. اگر قصد دارید با نظم بیشتری محتوا تولید کنید، سایت‌های زیادی در سراسر اینترنت وجود دارند که برای شبکه‌های اجتماعی قالب ارائه می‌دهند. می‌توانید از این قالب‌ها ایده بگیرید و طرح مورد نظر خود را پیاده‌سازی کنید.

 

با استفاده از RelayThat تصویر مورد نظر خود را طراحی کنید

سایت RelayThat یک پلتفرم طراحی است که به غیرگرافیست‌ها کمک می‌کند تصاویر زیبا بسازند. تنها کافی است شکل تصویر مورد نظر (دایره یا مربع بودن و سایر تنظیمات مانند طول) را تعیین کرده و یک تصویر برای پس زمینه انتخاب کنید. سپس می‌توانید لوگو و متن مورد نظر را به عکس اضافه کنید. سایر ویژگی‌های این سایت به شما اجازه می‌دهد همه چیز را شخصی‌سازی کنید و درنهایت تصویر مورد نظر خود را بسازید.

با استفاده از Trello برنامه تولید محتوا را مدیریت کنید

Google Docs محل مناسبی برای ساخت تقویم شبکه‌های اجتماعی است. سایت Trello نیز ابزارهای تصویری مناسبی را برای مدیریت فرآیند تولید محتوا ارائه می‌دهد. لیست‌های ترلو دسته‌بندی‌ها را نشان می‌دهند و هر کارت نماینده محتوایی است که باید ساخته شود. می‌توانید کارت‌ها را بین لیست‌ها جابه‌جا کنید و با استفاده از برچسب‌های رنگی و توضیحات، جزئیات مربوط به هر محتوا را مشخص کنید. همچنین مشخص کردن محدوده زمانی یکی دیگر از ابزارهای Trello است که برای زمان دادن به پروژه‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این سایت ابزارهای زیادی را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بردهای آن به راحتی میان اعضای تیم به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

نتیجه‌گیری

 

برای اینکه برنامه‌ریزی بهتری برای تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برند خود داشته باشید باید از تقویم شبکه های اجتماعی استفاده کنید .  و کمپین‌های تبلیغاتی را هدفمندتر پیش ببرید. روش‌ها و ابزارهای بررسی شده در این مقاله کمک می‌کنند تقویم خود را بر اساس نیازها و سلایق شخصی بسازید و از فعالیت برند خود در شبکه‌های اجتماعی نتیجه بهتری بگیرید. هم چنین بتوانید به درستی مدیریت شبکه های اجتماعی خود را به عهده بگیرید. فراموش نکنید که برای ارزیابی فعالیت‌ها باید تمام پست‌های منتشر شده، میزان درگیر کردن مخاطبان، تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوئرها را به طور روزانه و به تفکیک هر شبکه اجتماعی مورد بررسی قرار دهید.

 

 

 

 

خدمات گروه ساین:

مدیریت اینستاگرام

 

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
اتهامات اتحادیه اروپا علیه گوگل: نقض قوانین DMA و چالش‌های پیش رو
3 درس مهم که باید در تولید محتوا یاد بگیرید
قیمت طراحی لوگو 1401
با اکسپلور، بر فراز قله اینستاگرام
روش هایی برای گرفتن بک لینک رایگان
بهینه سازی وب سایت جوملا
قوانین کپی رایت اینستاگرام چیست؟
تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار چگونه است؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت هتل در شیراز
طراحی وب سایت کارخانجات در شیراز
طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
طراحی وب سایت خودرو در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین