نرم افزار تحت وب مدیریت پرسنل از راه دور
یکی از مهم ترین کارهای مدیران ، مدیریت بهینه کارکنان است . امروزه مدیران مشغله ی بسیار زیادی دارند . با توجه به هزینه بالای نیروی انسانی ، هدر رفت این منبع ارزشمند ممکن است باعث ضررهای جبران ناپذیری شود . سیستم مدیریت پرسنل به مدیران کمک می کنند تا بتوانند کارکنانشان را بهتر مدیریت کرده و از این طریق بهره وری سازمانشان را تا حد زیادی بالا ببرند . همچنین کارکنان بسیاری از شرکت ها بصورت دورکاری مشغول به کار هستند و این نرم افزار تحت وب به مدیران کمک م یکند حتی از راه دور بنظارت بسیاری خوبی بر عملکرد کارکنانشان داشته باشند .
بخشی از امکانات این سامانه تحت وب مدیریت پرسنل و مدیریت ارتباط با مشتری به شرح زیر است :
امکانات سیستم مدیریت پرسنل
1- حضور و غیاب : ثبت ورود و خروج کارمندان
ضرورت جایگزین کردن ساعت حضور و غیاب به جای روش های دستی و سنتی بر هیچ سازمان و کسب و کاری پوشیده نیست. البته هنوز هستند سازمان هایی که از روش های دستی برای ثبت زمان حضور و غیاب استفاده می کنند؛ اما دیر یا زود ناکارآمدی ابزارهای قدیمی در حل مسائلی مانند تقلب در زمان حضور همه ی مدیران را به سمت نرم افزارهای جدید سوق می دهد.
استفاده از سیستم حضور و غیاب باعث کاهش هدر دادن زمان ، نظارت بر پرسنل دورکار ، بهبود رضایت شغلی کارکنان ، افزایش بهره وری ، افزایش سود شرکت و مسئولیت پذیری بیشتر کارکنان برای مدیریت زمان حضور و غیاب خود می شود.
2- گزارش کار روزانه:
در این سیستم امکان تعریف عناوین شرح کار پرسنل وجود دارد و در پایان هرروز کارمندان میتوانند دقیقا مشخص کنند زمان کاری خود صرف چه کارهایی کردند.این کار باعث افزایش بهره وری ، بالابردن توان عملیاتی و همچنین بالابردن قدرت برنامه ریزی مدیر می شود.
3- مدیریت ارتباط با مشتری (ثبت و پیگیری مشتریان):
هدف مدیریت ارتباط با مشتری این است که نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد. CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است.
در این بخش شما میتوانید اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس،ویژگی و خصوصیات مشتری ،زمینه فعالیت ، محصول مورد نیاز ، روش جذب مشتری و غیره را ثبت نمایید .سپس برای پیگیری کردن مشتریانتان در روزهای آینده برنامه ریزی نمایید.سیستم به صورت هوشمند مشخص میکند که در هر روز کدام یک از مشتریان را باید پیگیری کنید .همچنین کلیه سوایق مرتیط با ارتباط با مشتریان در سیستم ذخیره شده و قابل مشاهده است.
4- خروجی شماره مشتریان ثبت شده بصورت فایل متنی:
در هرزمان میتوانید لیست شماره موبایل مشتریانتان را جهت ارسال sms تبلیغاتی از سیستم استخراج نمایید.
5- امکان تعریف وظیفه و پیگیری آن:
میتوان برای هریک از کارکنان وظایفی را مشخص کرد.این وظیفه بصورت اتوماتیک در کارتابل کارمند قرار میگیرد و کارمند پس از انجام ، نتیجه آن را در سیستم ثبت میکند.
6- ثبت و مدیریت مرخصی ها:
کارمندان میتوانند درخواست های مرخصی خود را در سیستم ثبت نمایند .این در خواست وارد کارتابل مدیر میشود و مدیر میتواند با درخواست موافقت و یا مخالفت کند و همه این فعالیت ها در سیستم ثبت میشود و در آینده قابل استفاده است.
7- مدیریت ایده ها:
هرساله بخش زیادی از سود شرکت ها به علت عدم استفاده صحیح از ایده ها از بین میرود.دراین سیستم همه کارمندان میتوانند در هر لحظه ای که ایده ای به ذهنشان رسید آن را در سیستم ثبت نمایند و مدیر پس از بررسی با اجرای ایده های خوب سود شرکت را به طور چشمگیری افزایش دهد.
8- مدیریت حقوق و دستمزد:
در پایان هر ماه مدیر میتواند فیش حقوقی کارکنان را بصورت الکترونیک در کارتابل آن ها قرار دهد.
9- مشخص کردن شرح وظایف شغلی کارمندان:
مدیر میتواند با مشخص کردن شرح وظایف شغلی هر کارمند و نمایش مستمر شرح وظابف در کارتابل کارمند باعث افزایش بهره وری شود.
10- مدیریت دوره های آموزشی کارمندان:
در این سیستم می توان دوره های آموزشی هر کارمند را در سیستم ثبت نمود و مدیریت از طریق مشاهده دوره های آموزشی هر کارمند میتواند جهت برنامه ریزی دوره های آموزشی بعدی بهتر اقدام کند.
کلید واژه ها:
نرم افزار مدیریت منابع انسانی ، نرم افزار مدیریت کارکنان از راه دور ، مدیریت بهینه منابع انسانی ، سامانه تحت وب مدیریت شرکت ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری