ورود ثبت نام رایگان  
 
   
 
شرایط خدمات پشتیبانی وب سایت  
   
 
 

شرایط خدمات پشتیبانی وب سایت

کلیه موارد پشتیبانی بر اساس استاندارد بین المللی ITIL تنظیم و انجام می شود.

به جرات می توان گفت اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت به اندازۀ طراحی و امکانات آن است. وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات شما باشد. ما معتقدیم پایان طراحی وب سایت پایان پروژه نیست و آغاز تعهد ماست برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما.

در صورتی که قرارداد پشتیبانی منعقد شده باشد و هزینه های مربوطه به صورت کامل پرداخت شده باشد خدمات پشتیبانی در دوره مذکور به شرح زیر ارائه خواهد شد:

آیتم

برنزی

رفع باگ

بله

performance

بله

خطاهای طراحی سیستم

بله

آموزش

بله

بازیابی سایت

بله

مراقبت از سرور و اعلام نیاز

بله

مراقبت از در دسترس بودن وب‌سایت

بله

Improvement

با پرداخت هزینه

تعرفه

20% سالیانه – 10% شش ماهه

 

توضیح موارد پشتیبانی :

رفع باگ:  رفع هر گونه خطای درونی نرم افزار (Bug) که احيانا در طول دوره تست و توسعه، از نظر دور مانده است.

Performance : رفع مشکلات مربوط به Performance سيستم که با حجم بيشتر اطلاعات بروز می کند.

خطاهای طراحی سیستم :  رفع هرگونه مشکلی که مربوط به وجود خطا در طراحی و ساخت سيستم بوده و در زمان آزمون از نظر دور مانده است.

آموزش: آموزش و رفع اشکال مدیر سایت جهت کار با سایت .

بازیابی سایت : به معنی بازیابی وب سایت به حالت اولیه ( نسخه تحویلی وب سایت ) و یا آخرین نسخه ای که مشتری در اختیار ما قرار می دهد. دقت کنید که واحد طراحی و توسعه هیچ مسئولیتی برای بک آپ گیری وب سایت ندارد و این مورد به خدمات پشتیبانی میزبانی وب شما مرتبط است.

مراقبت از سرور و اعلام نیاز : بررسی فضا و ترافیک سرور و اعلام نیاز در صورت اتمام قبل از آن و اعلام زمان تمدید هاست و دامین قبل از سررسید.

مراقبت از در دسترس بودن وب‌سایت : بررسی در دسترس بودن وب سایت و پیگیری وصل شدن وب سایت در صورت قطع شدن.

بهبود (Improvement):

افزودن، ویرایش، تنظیم و یا حذف در امکانات، محتوا و قالب وب سایت مانند تغییر در طراحی یک دکمه یا تغییرات رنگ یا چیدمان و از این قبیل موارد که بیشتر به سلیقه و یا بهبود کارایی بخشی از وب سایت مربوط است و به از کار افتادن بخشی خاص یا کل وب سایت منجر نمی شود بهبود ( Improvement ) تعریف می شود. حداقل مبلغ جهت فرایند بهبود ، 30 هزار تومان می باشد.

*فقط به درخواست هایی که از طریق سامانه مشتریان اعلام شده باشند پاسخ داده خواهد شد. از پاسخ به درخواست هایی که به صورت تلفنی و ایمیلی ارسال شده باشند معذوریم.

موارد فورس ماژور که به صورت تلفنی اعلام می شوند باید حتما از طریق سامانه مشتریان نیز اعلام شوند تا قابل پیگیری باشند.

* موارد پشتیبانی که هزینه آن به صورت نفر ساعت محاسبه می گردد قبل از انجام کار هزینه تقریبی آن اعلام می گردد که این هزینه تا 25% قابل افزایش یا کاهش است.

* خدمات پشتیبانی فقط در صورت تسویه حساب صورتحساب های صادر شده قابل ارائه هستند.

 
 
 
 
     
     
 
ارتباط با ما
 

تلفن : 32356435

همراه : 09190238500

آدرس: شیراز / سینما سعدی

ایمیل : info@signcompany.ir

 

 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
         
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین