شرایط خدمات پشتیبانی وب سایت
کلیه موارد پشتیبانی بر اساس استاندارد بین المللی ITIL تنظیم و انجام می شود.
به جرات می توان گفت اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت به اندازۀ طراحی و امکانات آن است. وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات شما باشد. ما معتقدیم پایان طراحی وب سایت پایان پروژه نیست و آغاز تعهد ماست برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما.
در صورتی که قرارداد پشتیبانی منعقد شده باشد و هزینه های مربوطه به صورت کامل پرداخت شده باشد خدمات پشتیبانی در دوره مذکور به شرح زیر ارائه خواهد شد:
آیتم
|
برنزی
|
رفع باگ
|
بله
|
performance
|
بله
|
خطاهای طراحی سیستم
|
بله
|
آموزش
|
بله
|
بازیابی سایت
|
بله
|
مراقبت از سرور و اعلام نیاز
|
بله
|
مراقبت از در دسترس بودن وبسایت
|
بله
|
Improvement
|
با پرداخت هزینه
|
تعرفه
|
20% سالیانه – 10% شش ماهه
|
توضیح موارد پشتیبانی :
رفع باگ: رفع هر گونه خطای درونی نرم افزار (Bug) که احيانا در طول دوره تست و توسعه، از نظر دور مانده است.
Performance : رفع مشکلات مربوط به Performance سيستم که با حجم بيشتر اطلاعات بروز می کند.
خطاهای طراحی سیستم : رفع هرگونه مشکلی که مربوط به وجود خطا در طراحی و ساخت سيستم بوده و در زمان آزمون از نظر دور مانده است.
آموزش: آموزش و رفع اشکال مدیر سایت جهت کار با سایت . دقت نمایید که آموزش(حضوری یا فیلم آموزشی) جمعا به مدت حداکثر 1/5 ساعت است و آموزش های بیشتر شامل هزینه می شود.
بازیابی سایت : به معنی بازیابی وب سایت به حالت اولیه ( نسخه تحویلی وب سایت ) و یا آخرین نسخه ای که مشتری در اختیار ما قرار می دهد. دقت کنید که واحد طراحی و توسعه هیچ مسئولیتی برای بک آپ گیری وب سایت ندارد و این مورد به خدمات پشتیبانی میزبانی وب شما مرتبط است.
مراقبت از سرور و اعلام نیاز : بررسی فضا و ترافیک سرور و اعلام نیاز در صورت اتمام قبل از آن و اعلام زمان تمدید هاست و دامین قبل از سررسید.
مراقبت از در دسترس بودن وبسایت : بررسی در دسترس بودن وب سایت و پیگیری وصل شدن وب سایت در صورت قطع شدن.
بهبود (Improvement):
افزودن، ویرایش، تنظیم و یا حذف در امکانات، محتوا و قالب وب سایت مانند تغییر در طراحی یک دکمه یا تغییرات رنگ یا چیدمان و از این قبیل موارد که بیشتر به سلیقه و یا بهبود کارایی بخشی از وب سایت مربوط است و به از کار افتادن بخشی خاص یا کل وب سایت منجر نمی شود بهبود ( Improvement ) تعریف می شود. حداقل مبلغ جهت فرایند بهبود ، 400 هزار تومان می باشد.
*فقط به درخواست هایی که از طریق سامانه مشتریان اعلام شده باشند پاسخ داده خواهد شد. از پاسخ به درخواست هایی که به صورت تلفنی و ایمیلی ارسال شده باشند معذوریم.
* موارد فورس ماژور که به صورت تلفنی اعلام می شوند باید حتما از طریق سامانه مشتریان نیز اعلام شوند تا قابل پیگیری باشند.
* موارد پشتیبانی که هزینه آن به صورت نفر ساعت محاسبه می گردد قبل از انجام کار هزینه تقریبی آن اعلام می گردد که این هزینه تا 25% قابل افزایش یا کاهش است.
* خدمات پشتیبانی فقط در صورت تسویه حساب صورتحساب های صادر شده قابل ارائه هستند.
* سایت های وردپرس در صورت تغییر هاست به شرکت دیگر و سایت های برنامه نویسی شده در صورت تحویل دادن سورس کد به مشتری ، از حالت پشتیبانی خارج می شوند . طبیعتا چون درخواست انجام این موارد از سمت مشتری می باشد ، هزینه ای بابت لغو پشتیبانی عودت داده نمی شود.
* شرکت می تواند امضا خود را به گونه ای که ظاهر مناسب داشته باشد ، در پایین سایت های طراحی شده درج نماید . در صورت تمایل برای حذف امضا ، مبلغ جداگانه به مبلغ سایت اضافه می شود .
در خصوص مدت زمان انجام خدات پشتیبانی ، مواردی که بازدارنده باشند (باعث از کار افتادن کل سایت یا بخش عمده ای از امکانات اصلی سایت شوند) ظرف حداکثر 2 روز کاری و سایر موارد ظرف 10 روز کاری بررسی می شوند.
سایر فعالیت های ما :
طراحی سایت در شیراز
طراحی سایت شیراز
طراحی وب سایت شیراز