منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
6 دلیل از بین رفتن ایده های خوب و روش های جلوگیری از آن

6 دلیل از بین رفتن ایده های خوب و روش های جلوگیری از آن              

به طور متوسط به ذهن هر فرد در طول حیات اش تنها 3 تا 4 ایده واقعا خلاقانه می رسد که اگر می خواهد موفق شود باید از آنها بهره ببرد!‌ در این مقاله روش هایی به شما میگوییم تا ایده های ذهنی تان فرار نکنند .

 

ایده های خوب همیشه و مکررا به ذهن نمی رسند. حتما تابحال برای شما هم پیش آمده است که وقتی مشغول انجام کاری هستید یک آن ایده ای به ذهنتان خطور میکند اما چون وقت نوشتن یا ثبت کردن انرا در جایی نداشتید آن ایده از ذهنتان رفته و دیگر بازنخواهد گشت . علیرغم اینکه قطعا روش هایی برای پرورش ایده های بیشتر وجود دارد، تنها سه تا چهار ایده واقعا خلاقانه و نوآورانه در طول حیات اکثریت افراد به ذهن آنها متبادر می شود. بنابراین باید تمامی ایده هایی که به ذهنتان می آید را جدی بگیرید . بهره گیری از همین ایده ها و استفاده از هر فرصت بالقوه ای که پیش رویتان قرار می گیرد اهمیت حیاتی دارد.

 

با این وجود، هنگامی که در جهت تبدیل برنامه های خود از ایده به واقعیت تلاش می کنید، افتادن در دام هایی که باعث می شوند ایده های شما در حد نوشته های تخته برنامه ریزی تان باقی بمانند دور از انتظار نخواهد بود.

 

موارد پیش رو رایج ترین دام هایی هستند که بسیاری از کارآفرینان و نوآوران آینده حوزه های اقتصادی و کسب و کار در آنها گرفتار می شوند. اینها دلایل اتلاف ایده های خوب هستند. اطلاع از ماهیت و چگونگی غلبه بر آنها یک عنصر اساسی برای موفقیت در زندگی و کسب و کار است.

 

1. فقدان تعهد

 

بسیارخوب، شما ایده ای دارید و برای چگونگی حیات بخشیدن به این ایده نیز فکرهای زیادی در سر دارید، اما مشکلی وجود دارد. بیشتر مردم ایده ای که دارند را دوست دارند، اما فاقد تعهد نسبت به اجرای آن ایده ها و واقعیت بخشیدن به آنها هستند.

 

چنانچه واقعا به کاری که دنبال می کنید ایمان دارید، باید نسبت به آرمان خود مصمم و متعهد باشید. شما برای اجرای مناسب برنامه ها باید انضباط کاری خود را حفظ کنید.

 

2. تحقیق ناکافی

 

پس از ایجاد تعهد 100 درصدی نسبت به ایده، خطای فاجعه بار بعد که بیشتر مردم مرتکب می شوند این است که زمان لازم را برای انجام مناسب و شایسته تحقیق درمورد ایده کاری خود اختصاص نمی دهند.

 

بسیاری از مردم مرتکب خطای دست کم گرفتن اهمیت تحقیق بر کل فرآیند می شوند. اما ناتوانی در انجام یک تحقیق جامع درباره اینکه چگونه می توانید ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید، شروع کار شما را با شکست همراه خواهد کرد.

 

3. زمانبندی ضعیف

 

فکر می کنید ایده شما برای ارائه آماده است؟ آیا به این اندیشیده اید که شاید شرایط برای ایده شما کاملا مهیا نباشد؟

 

برای اینکه بتوانید به ثمر نشستن پتانسیل کامل ایده خود را نظاره کنید، زمان بندی اهمیت اساسی دارد. گاهی کسب و کارهای بزرگ با شکست مواجه می شوند، چرا که زودتر یا دیرتر از زمانی که باید در بازار مطلوب خود قدم گذاشته اند.

 

برای اطمینان از اینکه ایده شما امکان رسیدن به حداکثر میزان موفقیت را دارد، انجام تجزیه و تحلیل روی رقبایتان به نحوی که بتوانید از آنها پیش بیفتید قطعا بسیار مهم است، اما صبر و انتظار برای فرصت مناسب تا زمانی که مطمئن شوید بازار به ایده شما پاسخ مثبت خواهد داد نیز به همان اندازه اهمیت دارد.

 

4. فقدان راهبرد

 

اخیرا تحقیقی که توسط موسسه بازاریابی محتوایی (Content Marketing Institute) انجام شد نشان داد که تنها نیمی از برندهای مورد بررسی به نوعی برای خود یک برنامه بازاریابی محتوایی داشتند.

 

احتمالا توسعه یک برنامه راهبردی که بتواند موفقیت در پی داشته باشد برای صاحبان کسب و کارهای کوچک مسئولیت بسیار بزرگی به نظر می رسد، اما لزوما نباید اینطور باشد. یک راهبرد خوب در دو چیز خلاصه می شود:

 

1) برنامه ریزی موثر

 

2) سازماندهی جامع و دقیق

 

در اغلب اوقات، برنامه ریزی می تواند فرآیندی بی نهایت خسته کننده و ملالت بار باشد، و ساده ترین گزینه این است که تنها موارد بنیادین مشخص شود و کار از همانجا شروع شود. اما اگر برای چگونگی تبدیل ایده خود از یک مفهوم تئوری به واقعیت، یک برنامه واضح و سازماندهی شده نداشته باشید، ممکن است با مشکلاتی غیرمنتظره مواجه شوید. نتیجه چه خواهد بود؟ ایده شما محکوم به شکست است.

 

 

 

همانطور که یک ضرب المثل قدیمی می گوید: اگر در آماده سازی خود با شکست مواجه شدید، خود را برای شکست آماده کنید.

 

اما فرض کنیم که اینطور نیست و شما واقعا یک برنامه برای اجرا در دست دارید. پس از تهیه و توسعه آن باید سازمان یافتگی خود را حفظ کنید.

 

چه پیشرفت و بودجه خود را با قلم و کاغذ، چه با Evernote و یا اکسل پیگیری کنید، باید نشانه های اصلی عملکردهای صحیح و مهم (KPI: key performance indicators) را تحت نظارت قرار داده و سازمان یافتگی تان را منطبق بر ایده خود حفظ کنید.

 

5. انتظارات غیرواقع بینانه

فارغ از اینکه چقدر به ایده خود اعتقاد دارید، هوشمندانه این است که با انتظارات غیرواقع بینانه ای مانند موفقیت یک شبه یا سودی سرشار در چندماه، احساسی و هیجان زده نشوید. داشتن رویاهای بزرگ ایرادی ندارد، اما اگر ایده شما به نتیجه مطلوب تان منجر نشد دلسرد و نا امید نشوید.

چیزهایی از این قبیل برای رشد و توسعه نیاز به زمان دارند و انتظار دستیابی فوری به موفقیت ساده انگارانه است و لاجرم به نا امیدی و شکست منجر خواهد شد.

6. ترس از شکست

 

در نهایت و از همه مهم تر اینکه از شکست هراسی نداشته باشید. شکست مایه سرافکندگی نیست و نباید به آن به عنوان چیزی نگاه کنید که باید از همه مخفی شود و بخاطرش احساس شرمساری داشته باشید.

 

حتی اگر ایده شما به شکست بینجامد، باز هم از کاری که 99 درصد از مردم در طول زندگی خود انجام خواهند داد فراتر رفته اید. دنبال کردن یک ایده با دل و جان با وجود اینکه به خوبی می دانید احتمال شکست آن وجود دارد کار شجاعانه ای است و همین واقعیت که دست به این کار زده اید شما را از همه کسانی که در انتظار "یکی از همین روزها" روی مبل لم می دهند موفق تر می سازد.

 

شکست چیزی جز یک فرصت برای یادگیری و رشد شما نیست. بسیاری از داستان های موفقیت از بزرگترین "شکست ها" سرچشمه می گیرند. بنابراین ترس ها را کنار بگذارید. در نهایت، شکست واقعی تلاش نکردن و به کار نبستن همه آنچه در توان دارید است.

 

نتیجه گیری

هیچ وقت ایده های ذهنتی تان را دست کم نگیرید . حتی اگر به نظر خودتان خنده دار باشد .

قبرستان، ارزشمندترین و غنی ترین مکان در دنیا است، نه به خاطر طلا یا نقره ای که با مردگان دفن شده، بلکه به دلیل ایده های شگفت انگیز و متحول کننده ای که تنها به این دلیل که صاحبان آنها تمایل به اجرایشان و ریسک کردن نداشتند به خاک سپرده شده اند.

 

جزو اکثریتی نباشید که اجازه می دهند ایده هایشان همراه با آنها دفن شوند. ریسک را بپذیرید، دام هایی که باید از آنها اجتناب کنید را بشناسید و ایده خود را به جهانیان عرضه کنید.

 

 

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
نقشه سایت (sitemap) چیست؟
آموزش سئو و بهینه سازی
نحوه صحیح بک لینک سازی برای وب سایت
میزبانی رایگان وب چیست؟
با اینستاگرام، میلیونر شوید
چگونه بهترین قالب وردپرس را برای سئو انتخاب کنیم؟
استفاده از رنگها در سایت
طراحی سایت برای چه کسب و کارهایی ضروری است؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت فروش شارژ در شیراز
طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
طراحی سایت شرکتی وردپرس
طراحی وب سایت هتل در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین