منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌ها

سه اشتباه در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌ها

 

ما در مقاله ی زیر  به شما آموزش می دهیم که چگونه از بروز خطاهای بازاریابی محتوایی جلوگیری کنید و محتوایی تولید کنید که کاربرانتان راغب به خواندن آن باشند.

 

محتوا چیزی است که مشتریان را متقاعد می‌کند تا فعالیتی را انجام دهند و باعث می‌شود که بازدیدکننده در یک وب‌سایت روی لینک خرید کلیک کند، همچنین چیزی است که در نهایت سبب می‌شود بازدیدکنندگان محصول یا خدماتی را خریداری کنند، ثبت‌نام کنند، دانلود کرده یا مطلبی را به اشتراک بگذارند.

 

در ادامه به سه مورد از رایج‌ترین خطاهای بازاریابی محتوایی به همراه راه کارهایی برای جلوگیری از بروز آن‌ها اشاره می‌کنیم. با جلوگیری از بروز این خطاها در بازاریابی محتوایی، قطعا نتایج شما بهبود خواهد یافت.

 

اشتباه 1: مطلب برای خواننده شما نوشته‌ نشده است

 

ممکن است در حوزه کاری خود سال‌ها تجربه داشته باشید. حتی ممکن است دارای تحصیلات تخصصی بوده و یک مدرک دانشگاهی عالی داشته باشید. شما با حوزه کاری خود کاملاً آشنایی دارید. این شما را به یک مرجع ارزشمند برای مشتریانتان تبدیل می‌کند با این وجود، همین شما را مستعد می‌کند تا مرتکب برخی از خطاهای رایج بازاریابی محتوایی شوید.

همین حالا باید نوشتن در سطحی بالاتر از درک مخاطبان خود را متوقف کنید. به همان دلایلی که در پاراگراف بالا اشاره شد، یک فاصله علمی بین شما و مشتریانتان وجود دارد. آن‌ها از چیزهایی که شما درباره حوزه کاری خود می‌دانید اطلاعی ندارند.

هنگامی‌ که خواننده با مطالعه محتوای بازاریابی شما گیج می‌شود، شما باهوش به نظر نخواهید رسید، بلکه باعث می‌شود مطلب را رها کنند و از خواندن ادامه آن صرف نظر کند. اگر خوش‌شانس باشید آن‌ها به سراغ لغت‌نامه خواهند رفت اما احتمال بیشتری وجود دارد که به سراغ مورد بعدی در نتایج جستجو بروند.

 

برای جلوگیری از این اشتباه در بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:

 

    استفاده از عبارات حرفه‌ای و کلمات مخففی که بین فعالان حوزه کسب‌وکار شما رایج است را متوقف کنید. اگر چاره‌ای جز استفاده از آن‌ها ندارید، آن‌ها را تعریف کرده و کاملاً توضیح دهید درباره ی چه چیزی صحبت می کنید.

    برای اطمینان از قابل درک بودن مطلب، پیش از انتشار آن از فردی که با حوزه کاری شما ارتباطی ندارد بخواهید محتوای شما را مطالعه کند.

    به‌ طور منظم با مشتریان خود درباره نقاط رنج آور (pain points) و میزان دانشی که از حوزه کاری شما دارند به گفتگو بپردازید. این کار باعث می‌شود در جریان دانسته‌های آنان قرار داشته باشید.

 

متن بازاریابی نباید مانند یک پایان‌ نامه دانشگاهی به نظر برسد، بلکه باید متنی باشد که مخاطب بتواند از نظر عاطفی با آن ارتباط برقرار کرده و تبدیل به دلیلی برای رشد علاقه او به شما و کسب‌ وکارتان شود.

 

اشتباه 2: فقط بر فروش پافشاری و تمرکز می‌کنید

 

در حالت طبیعی هدف از مطالبی که در ارتباط با کسب‌وکار می‌نویسید این است که به فروش محصولات یا خدمات خود اشاره کنید؛ اما این موضوع خود می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. در ادامه به توضیح همین مطلب می‌پردازیم.

معمولاً خوانندگان به این دلیل وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند که به نوعی مشکلی داشته و به دنبال راه حلی برای آن هستند. آن‌ها به گوگل می روند و عبارتی مرتبط با این مشکل را جستجو می‌کنند و سایت شما ظاهر می‌شود.

با این‌ حال هنوز نیمی از کار انجام شده است. چنانچه متوجه نشده‌اید که منظور ما چیست، به مسئله از این زاویه نگاه کنید: شما نمی‌توانید قسط وام منزل خود را با افزایش بازدید وب‌سایت تسویه کنید(همین نگرش غلط مشکل اصلی اکثر افراد علاقه مند به کسب و کار اینترنتی است که به مدیر وب مراجعه می کنند). برگزاری مجلل‌ترین مراسم بدون هدف فروش چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد. هنگامی‌ که در کسب‌وکاری فعال هستید، نیاز دارید مردمی که در آن مراسم شرکت می‌کنند چیزی خریداری کنند.

با این وجود، ممکن است مشتریان شما هنوز آمادگی ذهنی لازم برای خرید را نداشته باشند. ابتدا در جهت حل مشکل آن‌ها تلاش کنید. در برابر تمایل خود برای نوشتن محتوایی که شما را به مانند فروشنده خودروهای بی کیفیت نشان می‌دهد که تلاش دارد مشتری را برای یک دور آزمایش رانندگی متقاعد کند مقاومت کنید.

 

برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:

 

    درباره روش رفع مشکل و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود مطلب بنویسید.

    توصیه‌هایی درباره خرید محصولات یا خدمات حوزه کاری‌تان برای مصرف‌کننده ارائه کنید.

    برای تشخیص مواردی که دارای بیشترین اهمیت برای خوانندگان شما هستند، کلمات کلیدی جستجو شده را مورد بررسی قرار دهید و محتوای خود را با همان موارد تطبیق دهید.

 

این مورد، یکی از خطاهای بازاریابی محتوایی است که دارای آسان‌ترین راه چاره است، اطمینان یابید که در تمامی محتواهایی که تولید می‌کنید مقدار قابل توجهی ارزش برای مشتریان ارائه می‌دهید. به یاد داشته باشید که آن‌ها جستجو کرده و شما را پیدا کرده اند و اگر با سرعت بیش از حد به مبحث فروش وارد شوید این امکان وجود دارد که آنها آمادگی لازم را نداشته باشند. برای رفع این خطای بازاریابی محتوایی، در ابتدا تلاش کنید فضایی از اعتماد به وجود بیاورید.

 

اشتباه 3: فعالیتی که از خوانندگان خود انتظار انجام آن را دارید واضح نیست

 

ممکن است خوانندگان شما مطلب را تا انتها بخوانند، واقعاً موردپسندشان واقع شود و به نظرشان سودمند بیاید، با این وجود اگر خریدی انجام ندهند یا فعالیت مورد نظر شما را انجام ندهند، بازهم ممکن است نتایج ناامید کننده‌ای به بار آید، آیا انجام فعالیتی که از مخاطبان خود انتظار دارید را تا حد امکان آسان کرده‌اید؟

 

 

برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:

 

    در انتهای هر صفحه مرتبط با بازاریابی مانند مطالب وبلاگ از خوانندگان بخواهید فعالیتی انجام دهند. غیر از خرید، فراخوان به عمل‌های دیگری نیز وجود دارند: دانلود، تماس، ثبت‌نام، اشتراک‌گذاری و ارائه دیدگاه همگی درخواست‌های کاملاً معقولی هستند.

    در صفحاتی که محتوای طولانی‌ تری دارند، دکمه‌های «اکنون خرید کنید» یا «همین حالا با ما تماس بگیرید» را در چند مکان در صفحه قرار دهید.

    عبارات مختلفی که برای فراخوانی به انجام فعالیتی در محتوای خود استفاده کرده‌اید را مورد ارزیابی قرار دهید، از عباراتی استفاده کنید که ضریب موفقیت بیشتری داشته‌اند.

 

فراخوانی به یک فعالیت، وضوح مفهوم را افزایش می‌دهد و به نحوی خواننده را راهنمایی می‌کند. چنانچه کار خود را به‌درستی انجام داده باشید و برای خواننده‌تان سود و ارزشی فراهم کرده باشید، فراخوانی به فعالیتی که به‌ خوبی بیان‌ شده باشد می‌تواند تأثیر قابل‌ توجهی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

نتیجه‌گیری:

این نکته را به یاد داشته باشید که طراحی و ظاهر وب سایت خواننده را به سمت وب سایت شما کشانده اما چیزی که سبب باقی ماندن خواننده در وب سایت میشود محتوای وب سایت شما است . اطمینان پیدا کنید که تمام توان خود را برای جلب نظر خواننده صرف کرده اید . بهترین راه برای اینکه خوانندگان را به مشتری تبدیل کنید همین نکته است .

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
هفت ترفند برای بازاریابی با نظرات مشتریان
دوام آوردن در رسانه های اجتماعی: چند نکته که باید بدانید
بهترین راهکارها برای افزایش سرعت سایت
صفر تا صد استراتژی کلمات کلیدی
چند روش راحت برای لینک سازی بصورت هدفمند
آموزش سئو و بهینه سازی
بهترین راه ها برای داشتن یک پیج اینستاگرام موفق
(SMM) بازاریابی در شبکه های اجتماعی چگونه مارا به هدفمان می رساند؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
طراحی وب سایت آموزشی در شیراز
سئو سایت پلن4
طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین