منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
5 اشتباه سئو که وب مسترها به سادگی رقم می زنند

5   اشتباه سئو که وب مسترها به سادگی رقم می زنند

اگر باوجود پشتکار و تلاش زیاد برای سئو وب سایت ، باز هم سایت شما رتبه خوبی در گوگل ندارد شاید بخاطر این باشد که شما دچار اشتباهات ساده و رایجی در زمینه سئو باشید . با ما باشید در مقاله زیر تا اشاراتی به آنها داشته باشیم .

 

بازاریابی محتوا طی دو دهه اخیر تکامل قابل توجهی داشته است. همچنین با توجه به اینکه الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر هستند  و سیل عظیم اطلاعات اشتباهی که در حوزه بازاریابی اینترنتی وجود دارد، بدیهی است که بسیاری از ما دچار اشتباهات اولیه در فرآیندهای سئو و استراتژی های بازاریابی محتوا شویم.

 

با هر بار بروزرسانی الگوریتم های جدید و تغییراتی که در موتورهای جستجو ایجاد می شود، وسواس ما هم برای همگام شدن با SEO بیشتر می شود و ما مجبور می شویم برای اینکه به مشکل نخوریم، تمرکز خود را به تغییرات جدید معطوف کنیم.

 

اغلب وب مسترها مهمترین اصول سئو را به خوبی می دانند اما چرا نمی توانند از این اطلاعات و ابزار به درستی استفاده کنند؟ در ادامه به 5 اشتباهی که وب مسترها به سادگی در این زمینه مرتکب می شوند اشاره می کنیم.

 

1. ساختار بهینه سازی نشده کلمه کلیدی

 

با وجود افزایش جستجوی معنایی کاربران و همچنین افزایش تکنولوژی یادگیری ماشینی، همچنان تحقیق و پژوهش در مورد کلمه کلیدی باید بر دیگر موارد مقدم باشد. تمام محتوای مطالب شما می بایست به وسیله موضوعات و کلمات کلیدی به صورت شماتیک به اهداف کلی کسب و کار شما مرتبط باشند.

 

اگر محتوای ما موضوعات اصلی ما را پوشش دهد اما کلمات کلیدی در آن ها وجود نداشته باشند، چطور می توانیم بفهمیم که کاربران دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند؟ بدون تحقیق و پژوهش در مورد کلمه کلیدی، چطور می توانید به صورت واقعی مخاطبان خود را پیدا کرده و متوجه شوید محتوای خود را برای چه کسانی می نویسید؟

 

کلمات کلیدی در واقع به عنوان پلی بین اهداف کاربر و محتوای اطلاعاتی منتشر شده توسط شما ایفای نقش می کنند. محتوایی که در آن ها کلمات کلیدی بهینه سازی شده است به موقعیت صفحات وب برای کسب رتبه بهتر به صورت طبیعی (ارگانیک) در موتورهای جستجو کمک می کند و جستجوهای هدفمند را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این موضوع به صورت مؤثری محتوای بلاگ شما را پیشتاز می سازد.

 

برای بلاگ هایی که روی وب سایت ها ایجاد می شوند، تمرکز اصلی می بایست روی عبارات و کلمات کلیدی بلند باشد. استفاده از کلماتی مثل چطور، کجا، چرا و ... در عبارات سؤالی مثال های رایجی از این قبیل هستند.

 

استفاده از عباراتی که بیشتر مورد توجه اکثریت قشر کاربران قرار می گیرد مثل کلماتی همچون "آموزش" ، "نحوه استفاده از" و موارد مشابه از دیگر ایده های انتخاب کلمات کلیدی هستند که بسیاری از وب مسترها به آن ها توجه کافی ندارند.

 

وب مسترها همچنین در اغلب موارد در بهینه سازی هدرها، متاتگ ها و محتواهای هدفمند شده با عبارات یا کلمات کلیدی نیز اشتباه می کنند. به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی خاص معمولاً در توضیحات متا در لیست نتایج جستجوی موتورهای جستجو به صورت قطور (Bold) به نمایش در می آیند. همین موضوع می تواند افزایش نرخ کلیک مطالب سایت شما را به دنبال داشته باشد.

 

تحقیق و پژوهش در مورد کلمات کلیدی به بهینه سازی ساختار هدر سایت شما (که شامل عنوان، توضیحات متا و ... می شود) ختم نمی شود. بسیاری از بلاگرها در استفاده صحیح از سئوی معنایی ناتوان هستند. سئوی معنایی یا Semantic SEO به بلاگرها این امکان را می دهد تا محتوای خواندنی بیشتری ایجاد کنند و در نتیجه تأثیر بیشتری از عبارات کلیدی بگیرند و یا به درخواست ها و سؤالات بیشتری از کاربران پاسخ بدهند و در مجموع مطلب خود را به یک مطلب ویژه تبدیل کنند.

 

اما در طرف دیگر، اگر مطلبی بیش از اندازه مورد بهینه سازی قرار بگیرد ممکن است از خط قرمز خطر عبور کرده و شرایط نامساعدی را ایجاد کند. ایجاد تراکم زیاد از کلمه کلیدی، می تواند مطلب شما را از یک مطلب جامع و مفید به یک مطلب اسپم تبدیل کند! استفاده زیاد از کلمه کلیدی همچنین می تواند خوانایی متن محتوای شما را کاهش داده و در نتیجه منجر به کاهش علاقه کاربران شود.

 

برای اینکه از پیچیدگی ها فاصله بگیرید و مرز بین استفاده صحیح و غلط را بهتر درک کنید، پیشنهاد می شود که از بهترین الگوهای سئو به صورت یکپارچه بهره مند شوید. برای مثال اگر قصد بهینه سازی سئوی سایت خود را دارید، باید همه المان ها از جمله متا تگ ها و URL ها را مورد بررسی قرار دهید. کلمات کلیدی به جز ارسال سیگنال برای موتورهای جستجو، عملکرد مهمی برای مهندسی درونی سایت شما محسوب می شوند.

2. لینک های داخلی ناسازگار

 

لینک دهی داخلی احتمالاً یکی از مهمترین جنبه های نادیده گرفته شده در بهینه سازی یا سئو می باشد و جالب است که معمولاً این مورد در وب سایت هایی که مضمون سئو دارند بیشتر نادیده گرفته می شود. لینک سازی داخلی عملکردها و مزیت های بسیاری برای سئو دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

 

    راه هدایت و ورود کاربران به صفحات دیگر وب سایت شما را هموار می کند.

    موقعیت بررسی و آنالیز ربات های گوگل را به صفحات داخلی وب سایت فراهم کرده و باعث افزایش نرخ بررسی ربات ها می شود.

    وب سایت شما را بهینه کرده و مهمترین صفحات وب سایت شما را به موتور جستجوی گوگل معرفی می کند.

    از طریق وب سایت شما، کیفیت و قدرت لینک ها را معرفی می کند (Link Juice).

    از طریق کلمات کلیدی استفاده شده در لینک ها، صفحات لینک شده به یکدیگر را ایندکس (Index) می کند.

 

در حالی که بک لینک ها روشی فوق العاده برای بهبود رنکینگ موتورهای جستجو به حساب می آیند، می توانند عملکرد شگفت انگیز خود را با لینک دهی داخلی نیز بیشتر کنند.

3. انتشار صفحات ضعیف و کم کیفیت

 

ما پیش از این در مبحث بازاریابی دیجیتال بارها گفته ایم که شما باید سعی کنید قبل از هر چیز محتوای خود را برای کاربران و خوانندگان وب سایتتان بهینه کنید نه برای موتورهای جستجو. محتوای خود را سبک و ساده بنویسید و سعی نکنید با اصطلاحات سنگین و پیچیده اقدام به خود نمایی کنید.

 

در اکثر موارد، مطالب موجود در سایت ها فقط برای انتشار یافتن نوشته نمی شوند، بلکه برای ایجاد آگاهی و پاسخ به یک نیاز نوشته می شوند. پیشنهاد می شود که از راهنمایی های عملی در مطالب استفاده کنید تا ارزش مطلب بیشتر شود.

 

بازاریابی محتوا به عنوان یک تاکتیک بازاریابی به برندینگ شما کمک می کند. یک مطلب با ثبات، چهره برند شما را پایه گذاری می کند و صدای شما را به عنوان نویسنده مطلب به گوش کاربران می رساند همچنین این موضوع شما را به یک فرد قدرتمند و با نفوذ در زمینه کاریتان تبدیل خواهد کرد.

 

یک نگاه کلی به وب سایت یا وبلاگ خود بیاندازید. یک خواننده (کاربر) در اولین برخورد با وب سایت شما چه تجربه ای کسب می کند؟ این مورد را هم به یاد داشته باشید که میانگین زمانی که کاربران برای جلب توجه نیاز دارند 8 ثانیه می باشد. ساختار هدر و متا تگ های خود را به منظور تسهیل بخشیدن به خوانایی مطالب بهینه سازی کنید.

 

به صورت ایده آل، می بایست در هر مطلب بلاگ خود سه الی پنج لینک داخلی در هر مطلب قراردهید، هم چنین می توانید با استفاده از یک منوی آبشاری در صفحه اصلی وب سایت خود دسترسی به محتوای مهم سایت را هموار تر کنید.

4. ویدیوها و تصاویر بهینه سازی نشده

 

وقتی بحث از کیفیت صفحه می شود، خیلی از وب مسترها هنوز هم ویدیوها و تصاویر را بهینه سازی نمی کنند. عکس هایی که فرمت و سایز آن ها بهینه سای نشده باشد، منجر به افزایش زمان بارگذاری صفحه می شوند و همین موضوع به راحتی عملکرد و موفقیت سایت شما در SEO را به شدت به خطر می اندازد.

 

5. فرآیند ضعیف ارتقاء محتوا

 

احتمالاً بزرگترین اشتباهی که می تواند بلاگرها را به دردسر بیاندازد و تجارت های کوچک را به نابودی بکشاند همین ارائه محتوای ضعیف است. بارها گفته شده است که یک مطلب خوب مطلبی است که مثل یک آهن ربا عمل کند و حتی بر اساس کیفیت خود نوشته هم رتبه بهتری برای وب سایت کسب نماید. خیلی از وب مسترها و بلاگرها مطلب و محتوای قوی را محتوای بلند بالا می دانند. ممکن است شما مطلبی با بیش از 3000 کلمه منتشر کنید که حتی شامل تصاویر نیز باشد اما ارزش آن از یک مطلب کمتر از 400 کلمه ای هم پائین تر باشد! ملاک اصلی کیفیت مطالب جذب ترافیک و بازدید است.

 

نتیجه گیری

 

سایت های ارائه دهنده خدمات SEO و بازاریابان موفق در زمینه محتوا می توانند ترفندهای فنی و کاربردی زیادی به شما ارائه بدهند اما در بسیاری از مواقع، بررسی های انفرادی و انحصاری شخص خود شما جای هیچ سرویس و خدمتی از سمت هیچ ارگانی را نمی گیرد. بنابراین روی آنالیزهای انفرادی خود یا گروهتان جدی باشید و سعی کنید با ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز تجارت خود را رونق دهید.

 

آموزش سئو به زبان فارسی

 

 

خدمات گروه ساین:

سئو در شیراز

 

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
مزایای سایت شخصی چیست و چرا باید سایت شخصی داشته باشیم؟
پیاده سازی سایت چیست ؟؟
از چه راه هایی میتوانیم بک لینک رایگان و طبیعی برای وب سایت خود بسازیم ؟
نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی
لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی چیست؟
بیش فروشی از طریق ایمیل برای دستیابی به بالاترین میزان فروش
چگونه وب‌کراولرها کار می‌کنند؟
فروش بالا در سایت فروشگاهی
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت وکلا در شیراز
طراحی وب سایت علمی در شیراز
طراحی وب سایت فروش شارژ در شیراز
طراحی وب سایت لباس در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین