منو
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • سئو
    • مدیریت اینستاگرام
      • مدیریت اکسپلور اینستاگرام
      • مدیریت فالوور اینستاگرام
    • طراحی لوگو
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاور بازاریابی کسب و کار
    • مدیریت محتوا
    • تبلیغات
      • تبلیغات کلیکی گوگل
      • تبلیغات محیطی
      • تبلیغات مشاغل
      • تبلیغات در سایت های پر بازدید
      • تبلیغ کسب و کار در گوگل
      • تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام
  • نمونه کارها
  • مقالات
  • انواع سایت
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • سایر
      • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
      • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
      • طراحی سایت املاک در شیراز
      • طراحی سایت پزشکی در شیراز
      • طراحی سایت مدرسه در شیراز
      • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
      • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
      • طراحی سایت آتلیه در شیراز
      • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
      • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
      • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
      • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
      • طراحی سایت انتشارات در شیراز
      • طراحی سایت آموزشی در شیراز
      • طراحی سایت گردشگری در شیراز
      • طراحی سایت هتل در شیراز
      • طراحی سایت دانلود در شیراز
      • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
      • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت هنری در شیراز
      • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت لباس در شیراز
      • طراحی سایت علمی در شیراز
      • طراحی سایت صرافی در شیراز
      • طراحی سایت وکلا در شیراز
      • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
      • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
      • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
      • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
      • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
      • طراحی سایت گالری در شیراز
      • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
      • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
      • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
      • طراحی سایت خودرو در شیراز
      • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
      • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
      • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه موبایل در شیراز
      • طراحی سایت فروش خودرو در شیراز
      • طراحی سایت شرکت خانه هوشمند در شیراز
      • طراحی سایت کلینیک زیبایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی در شیراز
      • طراحی سایت شرکت مصالح ساختمانی در شیراز
      • طراحی سایت فروش تزئینات خودرو در شیراز
      • طراحی وب سایت شرکت مهاجرتی در شیراز
      • طراحی سایت کاشت مو در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم جانبی در شیراز
      • طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در شیراز
  • قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
    • قیمت طراحی سایت
      • قیمت طراحی سایت وردپرس
    • قیمت سئو سایت
    • قیمت طراحی لوگو
    • قیمت مدیریت اینستاگرام
  • خدمات سئو سایت
    • سئو سایت فروشگاهی در شیراز
    • سئو سایت شرکتی در شیراز
    • سئوی سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت خبری در شیراز
    • سئوی سایت املاک در شیراز
    • سئوی سایت پزشکی در شیراز
    • سئو سایت مدرسه در شیراز
    • سئو سایت مراکز تجاری در شیراز
    • سئو سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • سئو سایت دانشگاهی در شیراز
    • سئو سایت خودرو در شیراز
    • سئو سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • سئو سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • سئو سایت نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • سئو سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • سئو سایت بازرگانی در شیراز
    • سئو سایت آتلیه در شیراز
    • سئو سایت گالری در شیراز
    • سئو سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • سئو سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • سئو سایت نوبت‌دهی آنلاین در شیراز
    • سئوی سایت خلاقانه در شیراز
    • سئوی سایت کارخانجات در شیراز
    • سئو سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • سئو سایت دفتر بیمه در شیراز
    • سئو سایت وکلا در شیراز
    • سئوی سایت رستوران و فست فود در شیراز
    • سئو سایت پوشاک در شیراز
    • سئو سایت نمایشگاهی در شیراز
    • سئو سایت هنری در شیراز
    • سئوی سایت هتل در شیراز
    • سئوی سایت دانلود در شیراز
    • سئو سایت گردشگری در شیراز
    • سئو سایت آموزشی در شیراز
    • سئو سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • سئو سایت ساختمانی در شیراز
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رضایت مشتریان
چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

 

 

 بازاریابی عصبی نوعی از بازاریابی است که به راحتی در ذهن مخاطب می ماند،‌ هدف اصلی بازاریابی عصبی انتقال پیام های تبلیغاتی به مخاطب و افزایش احتمال خرید می باشد. در ادامه به توضیح کامل بازاریابی عصبی خواهیم پرداخت.

 

بازاریابی عصبی مبحثی جدید در حوزه ی بازاریابی است که امروزه بزرگ ترین شرکت های دنیا از آن برای تاثیر گذاری بیشتر روی کاربران استفاده می کنند. این موضوع نیازمند دانش دقیق در رابطه با بازار کار هر کسب و کار است که در ادامه آزمایشات انجام شده بر روی کاربران سایت و عوامل ثیر گذارتر شدن سایت ها را توضیح داده ایم.

بازاریابی عصبی

انسان دارای هیجانات غیر ارادی زیادی است  که نسبت به عوامل مختلفی روی می دهد. می توان عکس العمل های مختلف انسان را در دسته بندی های مختلف هیجانی قرار داد مانند عکس العمل انسان در هنگام خشم ، شادی ، دعوا و ... انسان حتی زمانی که چیزی زیبا می بیند دارای هیجاناتی در مغز است که ممکن است به زبان نیاید و هیچ گاه نتواند آن چیزی که مغز درک کرده را به زبان بگوید ولی با این حال نسبت به آن چه که چشم ها می بینند عکس العمل احساسی نشان می دهد.

به طور کلی می توان گفت انسان نسبت به هر فعالیتی که در زندگی روزمره خود انجام می دهد در مغز واکنش های متفاوتی نشان می دهد. زیرا مغز توجه و رفتار را به سمت جایی که لازم است، با توجه به موقعیتی که فرد با آن مواجه شده است هدایت میکند.

 موضوع مورد بحث ما در این زمینه نحوه استفاده مفید از عملکرد مغز در جهت سود آوری در فروش است. که در ادامه به توضیح بیشتری در این رابطه می پردازیم.

 

بازاریابی عصبی چیست و چگونه بر فروش تاثیر می گذارد؟

(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی تکنیکی است که به کمک آن از مغز انسان تصاویری گرفته می شود که می تواند احساسات و واکنش های مغز را نسبت به چیزهای مختلف نشان دهد.

این علم از سال 2002 تاکنون معرفی شده ولی در سال های اخیر توجه به این موضوع بسیار افزایش یافته و هنوز هم جای پیشرفت در این علم بسیار زیاد است. با این حال شرکت های بزرگ از (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی در جهت رشد و بهبود شرکت و در نهایت افزایش سود کلی استفاده کرده اند.

دلیل مفید واقع شدن (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی در خرید انسان ها این است که انسان ها زمانی که قصد خرید دارند و خریدی انجام می دهند رفتاری که از خود نشان می دهند 95% به صورت ناهشیارانه است و با تنها 5% هوشیاری کالای مورد نظر خود را تهیه می کنند. این موضوع به این معنا است که خرید کردن برای مغز انسان یک عملی مانند دفاع از خود در هنگام احساس خطر ، عقب کشیدن دست هنگام برخورد با جسمی تیز و ... نخواهد بود و مغز برای تصمیم به خرید تا زمانی که منجر به خرید شود می تواند تحت تاثیر عوامل مختلف قرار گیرد.

بر فرض مثال ، تصورکنید وارد مغازه کفش فروشی میشوید و قصد خرید کفش دارید . کفشی نظر شما را جلب کرده و از فروشنده میخواهید که آن را امتحان کنید اما فروشنده خیلی سرد رفتارمیکند و به سوالات و خواسته ی شما اهمیت نمیدهد .این موضوع به راحتی شما را از خرید منصرف خواهد کرد .

البته عکس این قضیه نیز صادق است . فرض کنید شما به تازگی کفشی خریده اید و در حال حاضر دیگر واقعا به کفش نیاز ندارید ، به طور اتفاقی وارد مغازه کفش فروشی ای میشوید . برخورد بسیار خوب فروشنده و اجناس  مرغوب مغازه آن شما را ناآخودگاه متمایل به خرید یک کفش دیگر میکند در صورتی که به تازگی کفش خریده اید و در حال حاضر نیاز ندارید .

 

بازاریابی عصبی چگونه کار می کند؟

بعد از دانستن این که رفتار مغز انسان در هنگام هیجانات مختلف متفاوت است ؛ این سوال پیش می آید که چگونه شخص دیگری می تواند به واکنش های مغز دیگران دست پیدا کند و در جهت سود آوری در فروش استفاده کند؟

برای دسترسی به واکنش های مغز با استفاده از نقشه برداری‌ های ذهنی کاربرد های مختلف مغز بررسی می شود. این کار به کمک دستگاه های مختلفی برای بررسی واکنش های مغز انسان در سال های اخیر ساخته شده است که EEG و FMRI مهم ترین آن ها هستند.

 

چگونه (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی انجام دهیم؟

(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی نیازمند بررسی حوزه ای است که قصد دارید در آن بازاریابی کنید. مثلا واکنش افراد نسبت به خرید لباس یا یک خوراکی شاید بسیار ساده تر باشد تا نسبت به خرید خودرویی گران قیمت یا ملکی با ارزش.

برای مطالعه سایر مقالات طراحی سایت  کلیک کنید.

 

 

خدمات گروه ساین:

طراحی سایت در شیراز

سئو در شیراز

مدیریت اینستاگرام

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای شما
نکات کلیدی برای وب سایت های فروشگاهی
مراحل را اندازی یک وب سایت چگونه است؟
استارت آپ های ایران در سال 1400
در طراحی سایت رعایت چه اصولی لازم است ؟
6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی
پیاده سازی سایت چیست ؟؟
آیا به مشاوره کسب و کار نیاز دارم؟
استفاده از رنگها در سایت
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت مدرسه در شیراز
طراحی لوگو پلن2
طراحی سایت شرکتی برنامه نویسی
طراحی وب سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر
لینک های مفید

استخدام

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

ادمین اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام، ادمین پیج اینستاگرام در شیراز،

نظرسنجی

دوره رایگان تکنیک های معجزه آسای فروش

استخدام

تعرفه ها ، قوانین و مقررات

استخدام

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

قیمت طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه هاست دانلود و بک آپ

بهینه سازی سایت در شیراز

سئو در شیراز

تبلیغات کلیکی گوگل در شیراز

قوانین و مقررات

خانواده ساین

استخدام

تماس با ما

      تلفن دفتر: 32332484_071

09190238500 - 09190239500

آدرس دفتر شیراز: خیابان ملاصدرا ، خیابان معدل غربی ، حد فاصل کوچه 9 و 7 ، پلاک 208 ، واحد 1

 

دفتر تهران :2191015107

تلفن همراه : 09333880304

آدرس دفتر تهران شعبه 1 : جنت آباد مرکزی ، خیابان مهر (در دفتر تهران امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)   آدرس دفتر تهران شعبه 2: جهت مراجعه حضوری : تهران ، میدان گلها ، خ کاج ، نبش فتحی شقاقی پلاک  185 (فقط با هماهنگی قبلی)

 

دفتر اصفهان :03191010431

تلفن همراه : 9376600384

آدرس دفتر اصفهان : اصفهان ، خیابان هشت بهشت (در دفتر اصفهان امکان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم)

info@signcompany.ir

کانال تلگرام: https://t.me/signcompany
 شماره کارت : 6104337867481150 بانک ملت بنام حامد نظرزاده

شماره کارت : 6037998232086909 بانک ملی بنام حامد نظرزده

آدرس ما روی نقشه

به ما اعتماد کنید

logo-samandehi
Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین