عضویت | ورود
منو
  • صفحه اصلی
  • سفارش طراحی سایت
  • نمونه کارها
  • قیمت طراحی سایت
  • خدمات
    • آموزش سئو
    • طراحی سایت شرکتی در شیراز
    • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت تخفیف گروهی در شیراز
    • طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل در شیراز
    • طراحی سایت املاک در شیراز
    • طراحی سایت پزشکی در شیراز
    • طراحی سایت مدرسه در شیراز
    • طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز
    • طراحی سایت خبری در شیراز
    • طراحی سایت شخصی در شیراز
    • طراحی سایت بازرگانی در شیراز
    • طراحی سایت آتلیه در شیراز
    • طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز
    • طراحی سایت دفتر بیمه در شیراز
    • طراحی سایت رستوران و فست فود درشیراز
    • طراحی سایت آموزشگاه در شیراز
    • طراحی سایت انتشارات در شیراز
    • طراحی سایت آموزشی ذر شیراز
    • طراحی سایت گردشگری در شیراز
    • طراحی سایت هتل در شیراز
    • طراحی سایت دانلود در شیراز
    • طراحی سایت زیبایی و آرایشی در شیراز
    • طراحی سایت ساختمانی در شیراز
    • طراحی سایت هنری در شیراز
    • طراحی سایت نمایشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت لباس در شیراز
    • طراحی سایت علمی در شیراز
    • طراحی سایت صرافی در شیراز
    • طراحی سایت وکلا در شیراز
    • طراحی سایت کارخانجات در شیراز
    • طراحی سایت فروش شارژ در شیراز
    • طراحی سایت خلاقانه در شیراز
    • طراحی سایت خدمات مجالس در شیراز
    • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز
    • طراحی سایت گالری در شیراز
    • طراحی سایت باشگاه ورزشی در شیراز
    • طراحی سایت تالار پذیرایی در شیراز
    • طراحی سایت مرتبط با کودکان در شیراز
    • طراحی سایت خودرو در شیراز
    • طراحی سایت دانشگاهی در شیراز
    • طراحی سایت مجله اینترنتی در شیراز
    • طراحی سایت مراکز تجاری در شیراز
  • مقالات
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • استخدام
چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

 

 

 بازاریابی عصبی نوعی از بازاریابی است که به راحتی در ذهن مخاطب می ماند،‌ هدف اصلی بازاریابی عصبی انتقال پیام های تبلیغاتی به مخاطب و افزایش احتمال خرید می باشد. در ادامه به توضیح کامل بازاریابی عصبی خواهیم پرداخت.

 

بازاریابی عصبی مبحثی جدید در حوزه ی بازاریابی است که امروزه بزرگ ترین شرکت های دنیا از آن برای تاثیر گذاری بیشتر روی کاربران استفاده می کنند. این موضوع نیازمند دانش دقیق در رابطه با بازار کار هر کسب و کار است که در ادامه آزمایشات انجام شده بر روی کاربران سایت و عوامل ثیر گذارتر شدن سایت ها را توضیح داده ایم.

بازاریابی عصبی

انسان دارای هیجانات غیر ارادی زیادی است  که نسبت به عوامل مختلفی روی می دهد. می توان عکس العمل های مختلف انسان را در دسته بندی های مختلف هیجانی قرار داد مانند عکس العمل انسان در هنگام خشم ، شادی ، دعوا و ... انسان حتی زمانی که چیزی زیبا می بیند دارای هیجاناتی در مغز است که ممکن است به زبان نیاید و هیچ گاه نتواند آن چیزی که مغز درک کرده را به زبان بگوید ولی با این حال نسبت به آن چه که چشم ها می بینند عکس العمل احساسی نشان می دهد.

به طور کلی می توان گفت انسان نسبت به هر فعالیتی که در زندگی روزمره خود انجام می دهد در مغز واکنش های متفاوتی نشان می دهد. زیرا مغز توجه و رفتار را به سمت جایی که لازم است، با توجه به موقعیتی که فرد با آن مواجه شده است هدایت میکند.

 موضوع مورد بحث ما در این زمینه نحوه استفاده مفید از عملکرد مغز در جهت سود آوری در فروش است. که در ادامه به توضیح بیشتری در این رابطه می پردازیم.

 

بازاریابی عصبی چیست و چگونه بر فروش تاثیر می گذارد؟

(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی تکنیکی است که به کمک آن از مغز انسان تصاویری گرفته می شود که می تواند احساسات و واکنش های مغز را نسبت به چیزهای مختلف نشان دهد.

این علم از سال 2002 تاکنون معرفی شده ولی در سال های اخیر توجه به این موضوع بسیار افزایش یافته و هنوز هم جای پیشرفت در این علم بسیار زیاد است. با این حال شرکت های بزرگ از (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی در جهت رشد و بهبود شرکت و در نهایت افزایش سود کلی استفاده کرده اند.

دلیل مفید واقع شدن (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی در خرید انسان ها این است که انسان ها زمانی که قصد خرید دارند و خریدی انجام می دهند رفتاری که از خود نشان می دهند 95% به صورت ناهشیارانه است و با تنها 5% هوشیاری کالای مورد نظر خود را تهیه می کنند. این موضوع به این معنا است که خرید کردن برای مغز انسان یک عملی مانند دفاع از خود در هنگام احساس خطر ، عقب کشیدن دست هنگام برخورد با جسمی تیز و ... نخواهد بود و مغز برای تصمیم به خرید تا زمانی که منجر به خرید شود می تواند تحت تاثیر عوامل مختلف قرار گیرد.

بر فرض مثال ، تصورکنید وارد مغازه کفش فروشی میشوید و قصد خرید کفش دارید . کفشی نظر شما را جلب کرده و از فروشنده میخواهید که آن را امتحان کنید اما فروشنده خیلی سرد رفتارمیکند و به سوالات و خواسته ی شما اهمیت نمیدهد .این موضوع به راحتی شما را از خرید منصرف خواهد کرد .

البته عکس این قضیه نیز صادق است . فرض کنید شما به تازگی کفشی خریده اید و در حال حاضر دیگر واقعا به کفش نیاز ندارید ، به طور اتفاقی وارد مغازه کفش فروشی ای میشوید . برخورد بسیار خوب فروشنده و اجناس  مرغوب مغازه آن شما را ناآخودگاه متمایل به خرید یک کفش دیگر میکند در صورتی که به تازگی کفش خریده اید و در حال حاضر نیاز ندارید .

 

بازاریابی عصبی چگونه کار می کند؟

بعد از دانستن این که رفتار مغز انسان در هنگام هیجانات مختلف متفاوت است ؛ این سوال پیش می آید که چگونه شخص دیگری می تواند به واکنش های مغز دیگران دست پیدا کند و در جهت سود آوری در فروش استفاده کند؟

برای دسترسی به واکنش های مغز با استفاده از نقشه برداری‌ های ذهنی کاربرد های مختلف مغز بررسی می شود. این کار به کمک دستگاه های مختلفی برای بررسی واکنش های مغز انسان در سال های اخیر ساخته شده است که EEG و FMRI مهم ترین آن ها هستند.

 

چگونه (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی انجام دهیم؟

(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی نیازمند بررسی حوزه ای است که قصد دارید در آن بازاریابی کنید. مثلا واکنش افراد نسبت به خرید لباس یا یک خوراکی شاید بسیار ساده تر باشد تا نسبت به خرید خودرویی گران قیمت یا ملکی با ارزش.

برای مطالعه سایر مقالات طراحی سایت  کلیک کنید.

فعالیت های ما :

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت شیراز

مقالات پیشنهادی برای شما
5 اشتباه سئو که وب مسترها به سادگی رقم می زنند
تاثیر طراحی سایت فروشگاهی بر افزایش فروش چیست??
نکاتی در مورد انتخاب دامنه وب سایت
چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهیم؟
انتخاب رنگ مناسب برای سایت
تگ های هدینگ (heading tags) اثر بخش ترین تکنیک برای سئو مقالات
در طراحی سایت رعایت چه اصولی لازم است ؟
طراحی سایت چگونه کسب و کار ما را رونق می بخشد؟
محصولات پیشنهادی برای شما
طراحی وب سایت لباس در شیراز
طراحی وب سایت آموزشگاه در شیراز
طراحی وب سایت دانشگاهی در شیراز
طراحی وب سایت هتل در شیراز
لطفا نظر خود را در مورد این مطلب درج نمایید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر

دوره آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

طراحی نرم افزار مدیریت پرسنل و مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی وب سایت املاک در شیراز

طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

طراحی وب سایت تبلیغات و نیازمندی در شیراز

طراحی وب سایت خبری در شیراز

طراحی وب سایت شخصی در شیراز

طراحی وب سایت بازرگانی در شیراز

طراحی وب سایت آتلیه در شیراز

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی در شیراز

طراحی وب سایت دفتر بیمه در شیراز

طراحی وب سایت فست فود و رستوران در شیراز

طراحی وب سایت آموزشگاه در شیراز

طراحی وب سایت انتشارات در شیراز

طراحی وب سایت آموزشی در شیراز

طراحی وب سایت گردشگری در شیراز

طراحی وب سایت هتل در شیراز

طراحی وب سایت دانلود در شیراز

طراحی وب سایت زیبایی و آرایشی در شیراز

طراحی وب سایت ساختمانی در شیراز

طراحی وب سایت هنری در شیراز

طراحی وب سایت نمایشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت لباس در شیراز

طراحی وب سایت علمی در شیراز

طراحی وب سایت صرافی در شیراز

طراحی وب سایت وکلا در شیراز

طراحی وب سایت کارخانجات در شیراز

طراحی وب سایت فروش شارژ در شیراز

طراحی وب سایت خلاقانه در شیراز

طراحی وب سایت خدمات مجالس در شیراز

طراحی وب سایت نوبت دهی آنلاین در شیراز

طراحی وب سایت گالری در شیراز

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی در شیراز

طراحی وب سایت تالار پذیرایی در شیراز

طراحی وب سایت مرتبط با کودکان در شیراز

طراحی وب سایت خودرو در شیراز

طراحی وب سایت دانشگاهی در شیراز

طراحی وب سایت مجله اینترنتی در شیراز

طراحی وب سایت مراکز تجاری در شیراز

پشتیبانی طراحی سایت

پرداخت متفرقه

طراحی سایت رایگان

شرایط پشتیبانی طراحی سایت

درباره ما

ثبت شکایات

ورود همکاران

پشتیبانی

کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری

تعرفه طراحی سایت

تعرفه هاست ویندوز

تعرفه هاست لینوکس

تعرفه سئو

قوانین و مقررات

تلفن : 32356435

همراه : 09190238500

ایمیل : info@signcompany.ir

پشتیبانی

Copyright © 2014, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی سایت : شرکت فنی مهندسی ساین